keskiviikko 31. lokakuuta 2012

Silmämeikki ja kuorinta-aine

Tuossa kun sain tuotteita testattavaksi Cosmeryalta niin tilaisin myös silloin sieltä duo-luomivärin... Nyt tulee sitten semmoinen harvinainen postaus jossa myös näette luomivärin mulla oikeesti silmillä. Juu en oo mikään pro ottamaan omasta naamastani kuvia, mutta toivon että saatte jotain selvää. Ja kyseessä on siis nyt mun arkimeikki johon tarkoitukseen ostin juurikin tämän kyseisen luomivärin...
Tässä ensin luomiväristä kuva...

eli hennon vaaleanpunaista ja tuommoista aika tummaa luumua nuo värit.

Kuten huomaatte kun mulla on silmät auki niin tumma ei näy mitenkään ihmeellisen paljon. Tosin nyt ei ole ollut tarkoituskaan mitään tummia tehdä...

Tässä kuvassa värit näkyy paremmin. Pohjalla on kulmaluuhun saakka shampanjan värinen helmiäis luomiväri.
Ruurin piirten luomen keskiosasta olen levittänyt tuota vaalean punaista silmien ulkokulmiin saakka ja
ihan reunoille vain tuota luumun väristä luomiväriä ja olen häivyttänyt sitten niiden yhditysmis kohdan...
Lievästi vaikeuksia mulla selittää kun en oo tähän kovin tottunut ;D

Kuva vielä missä silmä on kokonaan kiinni...

Ja koko naamasta kuva... silmillähän on siis vielä mustaa kajalia ja mustaa ripsiväriä.
Kasvoilla ihan perus pohjustus... kosteusvoide, Lumenen vaalea BB-voide ja hieman
puuteria. Huulet olen rajannut punaruskealla huulikynällä jonka päälle vielä hieman
punertavaksi sävyttävää Labellon huulirasvaa. 
Kuten siis kuvista voitte huomata niin mun arkimeikki on suht vaatimaton, mutta tunnen tässä oloni kuitenkin hyväksi ja enkä liikaa tällätyksi. Meikkaamaan mua ei oo koskaan kukaan opettanut ja tunnenkin olevani aikalailla vielä alkutaipaleella opettelun suhteen. Mut hei ompahan ainakin syytä kokeilla jotain uutta :) Värien kanssa olen aika kokilun haluinen ja olenkin ihan siitä syytä ostanut pari isompaa palettia joissa on kivoja värejä... ehkäpä saatte niiden myötä myös rohkeampia meikki kuvia :)

Niin ja sitten lupailin myös tuosta FLOW:n Himalajan suolakuorinta-aineesta käyttökokemuksia. Niitä tulee nyt. Olen siis tällä kuorinut vartalon ihon nyt kerran viikossa. Ja täytyypä sanoa että aine toimii paremmin kuin hyvin. Ensimmäistä kertaa kuorinta-ainen on mulla nyt tälläisessä purkissa, muut aikaisemmat ovat olleet tuubissa. Nyt siis piti kaivaa lusikka mukaan kun tätä laitan. Käytän myös sellaista suht pehmeetä "sientä" joka ei siis oikeestaan ole sieni vaan sellainen kangas pallo... jotenkin se vain on mulle miellyttävämpää näin.
Raekoko on mun mielestä sopivaa ja saadakseen ihon kuorittua ihoa ei todellakaan tarvitse hangata vaan ihan semmoisia pehmeitä pyöriviä liikkeitä tehden ihosta saa todella pehmeän ja hyvin puhdistuneen tuntuisen.
Tuoksu on ihana! Jostain syystä mun nenään tuoksuu hieman myös semmoinen kinuskin tuoksu tuon vanilijan ja appelsiinin lisäksi...
Kuorinnan jälkeen ei kannata pestä enää ihoa saippualla. Itsekuorinta-aineesta jää semmoinen kosteuttava pinta iholle.
Kaiken kaikkiaan olen todella tyytyväinen tähän kuorinta-aineeseen... seuraavaksi kokeilen toista tuoksua ihan vain kokeilun halusta. Riittoisaa ainetta, joten ihan vielä ei tarvitse pistää tilausta eteen päin. Mutta jos haluat itse kokeilla niin TÄSTÄ pääset tutkailemaan tuotetta paremmin Cosmeryan sivuille.


6 kommenttia:

  1. Minä sain tästä sellaisen pienen testerin, kun esittelin eilen blogini puolella Cosmeryan tuotteita. :) Mietinkin, että minkähänlaista tavaraa tämä on! Kiinnostaisi ostaa tuollainen iso purkki, kun ajattelin tilata sieltä ennen joulua. Kiitos, kun jaoit kokemuksesi juuri sattumalta sopivaan aikaan. :D
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kuorinta-aineiden suurkuluttaja vissiin näin syksyisin ja talvisin. Mun iho meinaan kuivaa kylmillä ilmoilla ihan tuhottoman helposti ja muulla tavoin sitä ei oikeen kauniina saa pidettyä. Nyt vielä riittää kerran viikossa, mutta jahka noi yli 10 asteen pakkaset alkaa niin sit siirryn taas 2 kertaa viikossa kuorimaan. Tässä on siis aivan "yyberhyvä" toi kosteutus ominaisuus. Iho tuntui todella hyvältä kolmisen päivää eikä tarvinnut erikseen rasvailla :)

      Poista
  2. Tuoksuu varmaan oikeen ihanalta tuo kuorintavoide :) Täytyy itsekin hankkia tuota, oon ite vaan tyytyny noihin avonin kuorintavoiteisiin, niissä ei oiken ole mmitään hyvää tuoksua :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen kyllä ihan täydellä sydämellä, on meinaan aika paljon tehokkaampaa kuin moni muu mun kokeilema kuorinta-aine. Ja tuoksu... NAM!

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)