keskiviikko 17. lokakuuta 2012

ZZZZZZombi kynnet

Halloween haasteen kohdat on taas lipsahtanut viiveen puolelle... tein nää eilen, mutta en sitten ehtinyt postamaan... Hmmm. Mitäs näistä nyt sanoisi. Olivat aikas haastavat, mietin melko pitkään mitä teen, ensin ajattelin mennä sieltä yli mistä aita on matalin kun ei oikein idea suoni pulpunnut ja tehdä vain Zombeihin liittyvillä lakoilla ihan ns.peruslakkauksen ilman koristeluja... mutta sitten vaan otin siveltinen ja aloin taiteilemaan jonkin sortin zombieta keskisormeen jonka jälkeen vielä nimettömään taiteilin tuon veren... Oikeessa kädessä ei oo tällä kertaa mitään maalauksia... laiskotti ;D

Mutta tämmöiset näistä sitten tuli:


Näissä kahdessa ekassa kuvassa ei siis vielä ole maalauksia, mutta lakka on jo pelkästään aika näyttävän näköinen yhdistelmä, tästä syystä en edes joka kynteen tahtonut mitään maalailla.




Eli käytetyt lakat ovat China Glazen It´s Alive ja Immortal. Käytetyt akryylivärit näkyvät myös kuvassa. Päälle laitoin Seche Viteä.

Tänään on ollut myös aika jännä päivä... mun lapsukaiset olivat ihka ensimmäistä päivää hoidossa. Taitaapa olla oikein myöntää että mulle taisi olla huomattavasti kovempi paikka jättää pojat sinne kuin itse pojille. Kuulemma oli mennyt päivä ihan kivasti ja kotona pojat puhua pälpättivät siitä kuinka kivaa oli. Pojat ovat siis nyt osa aikaiseti hoidossa jotta mun olisi helpompaa käydä työhaastatteluissa ja hoitaa muita juoksevia asioita. Outoa kyllä ettei pojat ole kokoajan mun luonani, mutta tähän olen myös eron myötä joutunut jo hieman totuttelemaan. Ehkä mä en kuitenkaan oo ihan huono äiti jos välillä ajattelen myös itseäni ja jaksamistani... siltikin outoa oudompi päivä ja olenkin tosiaan pyrkinyt itseni tänään pitämään kiireisenä ja juossut kuin "päätön" paikasta toiseen hoitamassa asioita. Mm. uusi sopimus uuden kiinteistövälittäjän kanssa on tehty tänään. Päästäisiinpä pian tuosta vanhasta asunnosta, elämäki helpottuisi kummasti :)

8 kommenttia:

  1. Oletpas lahjakas "koristelija"! Hui, kun kamalat ;D
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Nää kynnet sai aikaan tänään jonossa ja kassallakin kun kävin kaupassa sellaisii siristely katseita, kaikki eivät kehdanneet pyytää saaha tarkemmin katsoa. Kassaneiti sen sijaan pyysi rohkeasti :)

      Poista
  2. Hauskasti China Glaze -lakkojen nimet sopivat teemaan :D Tosi siistit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ;D No täytyy kyllä myöntää että ihan tarkoituksella tällä kertaa :) Molemmat ovat Halloween kokoelmista.

      Poista
  3. Vautsi miten taitava sä oot! Noi kynnet on niiiin mun näköset! :)

    Mä olin pienenä perhepäivähoidossa ja ihan kivaa siellä oli, eli ei kannata miettiä pärjääkö pojat, kyllä ne siellä viihtyy :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, tykästyin oikeen paljon tuohon harmaan ja vihreän yhdistelmään, tuli ehkä vähän synkemmät mutta kuitenkin niin glitteriset että :D

      Mä olen ollut molemmissa pienenä (siis perhepäivähoidossa ja päiväkodissa) ja molemmissa olen viihtynyt. Ihan hyvin oli eka hoitopäivä mennyt joten tuskinpa tästä mitään murhetta tosiaan tarvitsee kantaa :)

      Poista
  4. Hienot kynnet ja niin ontuu minullakin tuo halloween haaste :D mut mulla ei olekaan kynsiä enään mihin tehdä.
    Meillä aloitti pojat päiväkodin kuun alussa. Ei ne sinne kuulemma vieläkään halua mennä,mut kamalaa oli jäädä kotiin syyslomalle et ihan kivaa siellä kuiteskin on.
    Olen ollut minäkin molemmissa mut mulla ei olekaan niin ihanat ja kivat muistikuvat kaikista hoitureista. Niitäkin on moneen lähtöön :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla tuntuu vaan aika katoavan jonnekkin jälleen ja siks myöhästelen tossa haasteessa... noo jos vaikka sitten ottais loppukirin... ja taidan ihan suosiolla jättää ton viimeisen kohdan tekemättä... ei viittis kahta kertaa tehä samoja kynsiä :)
      Ei ne kaikki munkaan hoitotädit oo olleet mukavimasta päästä, mutta suurin osa kyllä. Onneksi tää poikien hoitotäti tuntuu tosi mukavalta ja pojat ovat ainakin vielä viihtyneet siellä tosi kivasti.

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)