perjantai 16. marraskuuta 2012

Himpan ostoksia

Kamala määrä on ostoksia tehty... mutta pidemmän ajan kuluessa. Lähes kaikista oon kuvatkin muistanut ottaa mutta en sitten postailla näitä.
Ajattelin nyt vihdoin ottaa itseni niskasta kiinni ja edes osan näistä esitellä teille.
Tämän postauksen ostokset on ostettu Cesars shopista.

Kuvassa siis koko tilaus. Mä oon jo kauan haaveillut/havitellut Essien Shine of Times lakkaa. Tuntuu olevan ainakin suomen kamaralla todella vaikea löytää. No nyt tämä Color Clubin Snow-Flakes on sille dupe. Eli ns.pakkohankinta. Tätä olenkin jo vaikka kuinka monilla kynsillä käyttänyt ja aivan ihana lakka!
Ryby Wings Desert Valley oli ihan puhdas heräte ostos :) Tämä tuli samoihin aikoihin myyntiin kuin nuo Models Ownin Mirrorball kokoelman lakat. Silloin en vielä tajunnut että lakan sirut ovat näin lähellä toisiaan. Tosin eihän nuo MO.n lakat vaihda väriä niin kuin tämä :)
Kynsiviila tuli kaupan päälle.

Tässä siis Ruby Wings Desert Valley värin vaihtuminen kuvina. Vasemmalla on ihan sisällä otettu kuva. Keskimmäisessä kuvassa ollaan jo ulkona... aikaa oli mennyt ehkä minuutti ja oikean puolimmaisessa kuvassa oon ollut ulkona n.5min! Pohjalakka muuttui todella paljon ja olikin melkoinen yllätys minulle kuin tumman harmaaksi se muuttui. Kuivuminen oli hieman hidasta mun makuun, mutta muuten kyllä oikeinkin ihana lakka.

Ja sitten tämä. Lakka johon rakastuin heti! Color Club Snow-Flakes. Otin kuvan vaihteeksi vaalean pohjan päällä. Tumman tai mustan päällä vielä upeampi ilmestys, mutta niitä te ootte varmasti nähneet jo vaikka kuinka paljon. Kyllä tästäkin saa käsityksen kuin kaunis lakka on kyseessä. Ja sopii todellakin niin vaalean kuin tumman päälle joka on vaan hieno juttu :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)