lauantai 10. marraskuuta 2012

Ihanan kamala väri

Tästä onkin aikaa kun viimeksi oon käyny Seppälässä, sieltä tarttui ostoskoriin muutama MO:n lakka. Kaikki vähän oudomman värisiä mitä normaalisti ostan, mutta kun on syksy niin ne olivat oikeestaan ihan kivaa vaihtelua kirkkaille väreille.
Nooh, nyt sitten vihdoin ja viimein muistin niiden olemassa olon ja ensimmäisenä niistä pääsi kynsille MO:n Purple Gray. Joissain valossa lakka näyttää ihan ruskeelta joissain ihan rehellisesti nimensä mukaan harmaalta jossa on purppuraa...
Nää taitaakin olla nyt oikeestaan ekat syksymäiset kynnet... no ei ehkä koristelujen puolesta mutta värien kuiteskin.

Jännä kuinka tuo leimauksen lakka muka muuttaa myös pohjalakan väriä, vai kuinka?



Laatta josta leimasin on tällä kertaa CesarShopin C1 laatta. Minulle tärkeä laatta siinä mielessä, että hymynaama kuvio on minun suunnittelemani :) Kuvio jota käytin tällä kertaa on Sonnen suunnittelema :) Mun kynsilleni hieman liian lyhyt, mutta sovelsin sitten vähän...

Elikkäs lakat tällä kertaa olivat Konadin pastelli oranssi ja keltainen. Models Own Purple Gray ja päälle Seche Vite.

Niin joo, oon aatellu pitää vähän taukoa geelikynsistä. Jotenkin tuskastuttaa, kun saa tosiaan nykyään parin viikon välein tehdä huoltoa ja mun käsien iho kuivuu aikas paljon tässä kylmien ilmojen alettua. Viilaaminen ei tee yhtään kutaa kynsinauhoille. Jaah... oon kai vähän liian laiska ollu rasvailemaan mun käsiäni (yritän parantaa tapani sen suhteen). Jotenka siis kasvattelen nää geelit nyt pois ja katson josko mun oma kynsi kestäisi edes vähän pidempänä. Ebayn kautta mulle on tulossa tässä jossain vaiheessa OPIn Nail Envy, toivon että sillä saisin kynnet kestämään... Niin tämän tarkoittaa sitä että pituus tulee lyhenemään varmaan aika roimasti jossain vaiheessa ja että myös tuota kamalaa geelausrajaa tullaan näkemään lakkauksin alla jonkin aikaa... Näissäkin kynsissä se näkyy jo melko hyvin... olisi jo huollon aika.

Loppuun vielä kuva mun parvekkeelta... tykkään polttaa kynttilöitä :) Ja niitähän kyllä menee. Sisätiloissa suosin näitä paristokäyttöisiä tuikkuja, on nuo mun poitsut vielä sen verran vilkkaita liikkeissään etten varmaan osaisi rentoutua ollenkaan silloin jo kynttilät olisivat "eläviä". Mutta lapsivapaina tunnelmoidaan oikeen urakalla :)


Ai niin ja ex oli saanut uuden vuorolistan... JEI! Vieläkö se muistaisi tuoda sen mulle saakka niin pääsisin sopimaan jonkun viikonlopun milloin hän ottaisi pojat luokseen ja mä pääsisin pitämään sen kynsimiitin täällä Lohjalla... Toivottavasti osanottajia löytyisi myös täältäkin puolelta :)

5 kommenttia:

  1. Ihan selkeesti vaihtuu väri kyllä leimauksen mukaan :O Mullakin on yks taupe joka on ihan selkeä suklaanruskea kun siihen laittaa tiettyjä värejä päälle esim. mintunvihreää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On noi jänniä kuin värit vaihtuu... mutta toisaalta nää varsinkin jotka on jonnekkin suuntaan murrettuja värejä tuntuvat enempi olemaan sellaisia :)

      Poista
  2. Onko tuossa C1 laatassa nuo muutkin kuviot bloggareiten suunittelemia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä siinä vissiin on ainakin muutaman muun bloggaajan suunnittelemia (rehellisesti sanottuna en kyllä muista ketkä ne muut ovat...), tosin ihan kaikista oo varma. Cesar shophan järjesti silloin kilpailun johon käsiittääkseni pystyi kaikki halukkaat osallistumaan ja blogi ei ollut vaatimuksena.

      Poista
  3. On kyllä jännä, kun näyttää ihan eri lakalta riippuen leimauksen väristä! Hauskat kynnet kuitenkin ja kivasti piristää nuo värikkäät leimaukset synkkää lakkaa. Mulla on toi laatta vielä testaamatta, vaikka oonkin sen hankkinut jo jokin aika sitten. Oon vaa vähän laiskasti nyt leimaillut.

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)