keskiviikko 7. marraskuuta 2012

Mun eka SWAP kokemus

Eekku etsiskeli blogissaan (TÄÄLLÄ) itselleen uutta swap kaveria. Nakkasin viestillä ja päätimme kokeilla. Täytyy kyllä myöntää että mulla oli ainakin hauskaa paketin kokoamisessa, kun periaatteessa ihan outo ihminen ja loppujen lopuksi hirveesti rajoituksia ei ollut (muuta kuin paketin kokonaishinta), joten mielikuvitusta sai käyttää.
Mä sain eilen jo Eekun lähettämän paketin :) Ja oon ihan oikeesti niii-in into pinkeenä siitä!!! Niin ihana!!!
Mä ajattelin sen tässä teille esitellä...

Ensin paketti kokonaisuudessaan:

Ihanaakin ihanampi kortti... liikuu tuo kuva eri asennoissa... ja cupcake <3 Pojat meinas tän jo multa viiä, mutta empä antanut ;D


Kaksi lakkaa: SinfulColors purppuran värinen shimmer ja H&M Divined Workout Orange kaunis ruosteen oranssi creme... ja oranssihan on toinen mun lempiväreistä. Osui ja uppos :D

Ruskeita/pronssin värisiä rusetteja kynsien koristeluun :) Ja aivan tajuttoman ihanaa koriste teippiä... tälle onkin jo tulossa käyttöä.

Yves Rocherin kasvoje puhdistus naamio (tätä pitääkin kokeilla) ja leimauslaatta m13. Laatasta en oo ihan varma, mutta luulen että tää on mulla jo... sen siitä saa kun liikaa laattoja ;D

Oriflamen huulipuna/kiille. Kuvan kulmassa on käsivarren sisäpinnalle kokeiltu tätä. Varmasti tämä tullaan jonkin meikkikuvien yhteydessä. Väri on aika hyvä mulle :)

Huulirasvaa ja tätähän mulla ja pojilla kuluu :) Talvella oikeinkin hyvää tekevää aloe veraa sisältää tämä ja on täysin väitöntä huulilla joten voipi käyttää huulipunan alla & päällä.



Ihana pieni vihreä tuikkukuppi... ja täältä löytyi se mun toinen lempivärini :) Pääsee muiden vihreiden tuikkukuppien kanssa auttamaan mun tunnelmointia :)

Ja nyt ne kaksi mistä oon aivan myyty! Ihania Cupcake juttuja.
Tää on niin söpö! Ja pääsi heti mun kännyyn kiinni! Love it!


Ja tässä toinen! Kattokaa ny! Eiks oo ihana!?! Mulla on sellainen "salainen" himotuksen kohde nää cupcaket ja näitä pyrin budjettini myötä antaen hommaamaan pikkuhiljaa lisää...
Tämä kyseinen pikkuinen ihana naulakko pääsi ajamaan mun laukku naulakon virkaa... tärkeä tehtävä! Sillä mullekkin on noita laukkuja ihan muutamia kertyny, kaikkia ei siihenkään viitti laittaa, mutta ne joita eniten käytän :)


No mitäpä mieltä olitte mun saamasta paketistani? Ootteko ite swapanneet koskaan? Mulle tää oli erittäin miellyttävä kokemus... :D Tätä vois kokeilla uudestaankin!

24 kommenttia:

  1. tosi kivoja juttuja!! oon swapannut kerran mutta haluaisin uudestaankin, pieniä lahjoja on niin ihana saada ^^

    VastaaPoista
  2. Kaikkea kivaa sait :)
    Itellä on tässä juuri meneillaan SWAP Mimosan kanssa. Ensi viikolla pitäisi laittaa paketit postiin (: Kieltämättä paketin kerääminen on ollut kivaa, mutta myös hermoja raastavaa kun ei ole meinannun keksiä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Mulla oli itellä tarkoituksena kerätä aika monipuolinen paketti ja kävin kurkkimassa Eekun blogissa vähän mistä tykkää ja toki me oltiin sähköpostin välityksellä vähän tietoja vaihdeltu. Todella ihana kokemus oli tämä :)

      Poista
  3. ihana kuulla että tykkäsit ja kännykkäkoru on mun ite tekemä =) olihan se pakko sulle laittaa ku kerroit että noi cupcake jutut kiinnostaa .sitten löyty viel toi makee kortti ja naulakko .sen muistinki et vihreä oli sun väri ,mut kiva et oranssiki oli =)

    mielelläni teen joskus toistekki sun kaa swapin =)jos vaan kiinnostaa ,odottelen postia jospa sun paketti tulis tänään

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä tykkäsin :) Ai se oli sun ite tekemä tuo känny koru? WAU! Eipä ihme etten oo törmännyt vastaavaan aikaisemmin, sehän on sit uniikki :)
      Maanantai aamuna vein sun paketin postiin, joten kaiken järjen mukaan sen kyllä pitäs tänään tulla, ku ehti vielä maanantain kuljetukseen.
      Ja toki voitaisiin tehdä vielä uudestaan... katot ny ekaan mitä mun paketista tykkäsit ;D

      Poista
    2. paketti tuli kiitos ,ihan kivoja juttuja =) koitan ehtii tänään postailla blogiin muutakin juttuja tuossa pitäs laittaa

      Poista
    3. en nyt tiiä kuin uniikki helmi+kännykorujutska....

      Poista
    4. Hyvä juttu että paketti löysi perille Eekku :)

      Anonyymille: Ootko jossain sitten samanlaisen nähny? Mä en ainakaan oo ja arvostan itse tehtyä paljon enemmän kuin ostettua. Mulle se on uniikki ;) Ja mitä parhaiten valittu lahja.

      Poista
    5. olen nähnyt samanlaisen paitsi toi naru jolla kiinnitetään kännykkään on pinkki

      Poista
  4. Ihanaa, että tämä SWAP juttu on alkanut leviämään näin laajasti blogimaailmassa! <3 Ensimmäisen kerran kun sen idean näin youtubessa videon kautta, niin ajattelin että miksi ei voisi blogimaailmassakin toimia! :) Sen suurempaa krediittia hakematta, mutta pieni aavistus on - että olisiko innostus juurikin lähtenyt leviämään vanhasta blogistani... ;) Kukapa tietää?

    Ensimmäinen SWAP oli Mimosan kanssa kesällä ja nyt tein pitkästä aikaa Hannelen kanssa. :D
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä tykkään kans, ja musta itestäni henk.koht. on kiva lukea näistä blogeista :)
      Pätkästi just päähäni että eihän tää periaatteessa oo mun eka swap... oonhan mää noissa kynsinaisien ryhmässä hommannu jo vaikka kuin monta pakettia... tosin omia jotka tulen saamaan joudun vielä useamman kuukauden odottamaan... maaliskuu tuu jo pian! Ja sen kuun aikana mun pitäs saaha 11 pakettia <3

      Poista
    2. oho 11 pakettia ,siinä onkin jo mitä odottaa

      Poista
    3. Joo, meitä on 12 typykkää siinä ja 11 typyä laittaa aina yhdelle/kk (siis sille jolle on valittu kyseinen/kuluva kuukausi) pienen sovitun arvoisen paketin.
      Tää idea lähti käsiittääkseni ulkomalaasen blogin postauksen perusteella jossa idea meni synntärikuukaisi nimellä. En nyt tähän hätään muista kenen idea oli samantapainen juttu perustaa tuonne facebookiin. Useampi ryhmä siellä kuitenkin on nyt kasassa :) Tämähän sitoo vuodeksi kerrallaan siihen osallistuvat.
      Mutta siis musta ainakin hieno idea! Toi kynsinaisten maatuskakuva on just meidän ryhmän kuva, sehän on mulla tuolla sivupalkissa :)

      Poista
    4. Joo, minäkin tiedän tuon idean jonka luin Facebookista! :) Aika kiva tosissaan, 11 pakettia huhhuh. ♥

      Poista
  5. Tosi kivan SWAP paketin oot saanut!:)

    VastaaPoista
  6. Kiva vaihtokauppa :) Sun laittamasi paketti tuli tänään perille! Ihana palkinto. Postailen siitä kun kerkiän :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kusti on polkenut näemmä nopeasti :D

      Poista
  7. Lämmin kiitos kilpailupalkinnosta joka saapui tänään postissa! <3 Aivan ihania juttuja. ^^

    VastaaPoista
  8. Ihania juttuja :)!
    Mites tuohon swap rinkiin voi liittyä, huolitaanko siihen uusia jäseniä ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kynsikoristelut ryhmässä aina aika ajoin etsitään tuleviin ryhmiin porukkaa mukaan... Olitkos jo siinä kynsikoristelut sivulla mukana?
      Meidän ryhmä on täysi... eli yhdessä ryhmässä on siis 12 jäsentä, vuoden jokaisella kuukaudelle. Me ollaan nyt n.puolessa välissä... eli reilun puolen vuoden päästä meidän ryhmäläiset katsoo jatkaako samalla kokoonpanolla vuoden taas eteenpäin.
      Olettaisin että tuolta löytyy ihan keskustelu tästä aiheesta hakemalla...

      Poista
    2. Ok, Kiitos vastauksesta kuitenkin :)!

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)