torstai 29. marraskuuta 2012

Sekalaista settiä

Lähinnä siis joskus ostettujen tuotteiden esittelyä, yhden lakkauskilpailun palkinnon esittely ja sitten pikku tuunaus viritelmän esittely myös...

Kuvat näyttivät tulevan tänne eri järjestyksessä kun olin tarkoittanut ne siirtää. Mutta mennään sitten kuvien järjestyksessä :)

Ensimmäisenä näytti ruutun pamahtavan tuo Flormarin lakkauskilpailun palkinto... Eli siis voitin sen :D Kynnet ei sinänsä olleet mun mielestäni kovin erikoiset ja lähinnä ihan kannatus mielessä kilpailuun osallistuin sillä mun mielestä on kiva kun näitä järjestetään. No, onni potkaisi ja olen tyytyväinen :)

Eli palkinto sisälsi paljon kaikkea ihanaa! Kimallusta sisältävä suihkugeeli, veden kestävä musta kajal,  koko vartalolle tarkoitettu aurinkopuuteri, musta ripsiväri ja punertava kimallusta sisältävä huulikiille.
Ylhäällä on lakat: Super shine U09, magnettilakka MG06, Graffiti lakka G11 ja neon lakka N005. 
Osaa tuotteista olen jo kokeillut ja todennut ihan laadukkaiksi ja hyviksi :)
Alla on niistä kynsistä kuva joilla siis kisan voitin, osittain töpöttelemällä ja leimaamalla toteutetut. Kynsiin en ole muita kuin flormarin lakkoja käyttänyt.

Niin sitten siihen tuunaus osioon. Mulla on huono muisti, mitäpä sitä kieltämään :) Ja mulla on ollut jos jonkin näköistä muistitaulu viritystä aikojen kuluessa. On ollut pientä ja vähän isompaa mutta ei koskaan tarpeeksi isoa. No nyt muuton yhteydessä löysin varastosta unohduksissa olleen kehyksen jossa ei oo lasia vaan tuollainen pleksi (painaisi lasin kanssa aivan tajuttomasti tuo kehys muuten). Oon huomannut että suosin lappujen kiinnittämiseen teippiä, enkä niinkään nastoja joten tämä taulu on mulle parempi kun hyvä! Elikkäs kaikessa yksin kertaisuudessaan leikkasin vahakankaasta sopivan kokoisen palaisen jonka laitoin tuonne kehykseen pleksin alle... tähän käy varmasti mikä tahansa kangas... mutta sattui olemaan juuri sopivan väristä tämä mitä minä käytin. Sitten vain taulu seinälle ja laput siihen kiinni... Nyt myöhemmin olen tuonne yläreunaan vielä kaksi puoleisella teipillä laittanut näitä askastelu pyykkipoikia kiinni joihin voi "ripustaa" lappuja :) Oon ollut tyytyväinen ja sitten kun joskus kyllästyn tuohon kuvioon mikä kankaassa on niin se on helppo vaihtaa :)


Ja sitten siihen ostos osuuteen.... Nämä tuotteet olen kaikki ostanut Pretty. fi verkkokaupasta... en yhdellä kertaa ja melko pitkän ajan sisällä...

Niin kuin paketissakin lukee tämä on luomivärille primer. Merkki on Coastal Scents. Mulla ei koskaan aikaisemmin ole ollut  ja kieltämättä olin ihan pikkasen hukassa näistä aineista. Mutta nyt tämä on lähes päivittäisessä käytössä. Väri on sellainen pronssihtava (liekkö tuo edes sana ;D ) mutta siis minun iholleni juuri sopiva ja levittyy ihan taivallisen helposti ja tasaisesti!

Nfu'Oh... <3 Mä oon tälle merkille menettänyt sydämeni. Lakka on siis NFU033, kaunis todella vaalea shimmer lakka.
Kiekolla on siis vain kerros lakkaa...

Nfu'Oh Aqua base... auttaa hololakkojen alla tasaisemman lopputuloksen aikaan saamisessa. Kaljut kohdat muuten oikeesti katosivat. Olen oikeinkin tyytyväinen tähän investointiin sillä noita hololakkoakin on kertynyt ihan "muutama". Vieressä on Beutyuk merkkinen glitter lakka nimeltään Intergalactic, halpa kuin mikä ja riittä täyttämään sen kohdan mun lakka kokoelmasta johon kuuluu ns. sateenkaari glitterlakka :)

No nyt kun olen alkanut meikkaamaan enemmän mitä vuosiin olen meikannut, totesin että osa luomiväreistäni on elänyt aikansa ja tarvisten uusia. Tämä tässä on Coastal Scents Prism 88 paletti. Luomivärejä on siis kiva valikoima maanläheisistä kirkaampiin väreihin.... ja hyvä laatuisia myös mun herkille silmillenikin (oon jo hommannut sen 252 paletin hih-hih!, nyt ei tarvii ostaa pitkään aikaan lisää luomivärejä...) suosittelen ainakin tämän hommaamista.

Korupuolta... vasemmalla viisi rannerengasta vierekkäin ja sitten nuo kolme leveämpää, helppo ja kiva somiste ja sopii lähes vaatteen kuin vaatteen kanssa.

No niin, mä myönnän että nyt päästin mun harakka luonteeni valloilleen, mut eiks ookki ihana rannekoru! Koru on muovia  ja todella kevyt. Toimii sarana/vieteri kiinnityksellä. Tosi helppo ja pysyy hyvin kädessä. I LOVE IT <3
Olipahan pläjäys, eikö? Arvatkaas oliko tässä ees kaikki?

8 kommenttia:

  1. kiva luinkin jostain että olit tuon voittanu ,harmi en tienny edes kisasta =( kiva toi tuunaustaulu ,mun laittama korttiki sinne päässyt =)
    kivoja ostoksia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Juu, kortti on päässyt kunniapaikalle ja lasten ulottumattomiin :)

      Poista
  2. Ihania ostoksia , noi nufut ... aww .. jo pelkkä pullo on niin ihaanaaa <3 .. ja onnittelut skaban voitosta :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon ollut jokseenkin laiska näitä ostoja postaamaan, mut ku nekin tarttis vielä muistina aikana muistaa tehä :) Nfu'Oh on kyl lakka parhaimmasta päästä! Niin ja kiitos :)

      Poista
  3. hei, anteeksi kun tulee aika väärään paikkaan tämä, mutta en oikein ollut varma minne tämä oikeasti pitäisi kirjoittaa: muistelen, että puhuit joskus kauan sitten olevasi suuri kirjojen ystävä, ja olen etsinyt vaikka kuinka kynsi-ihmisiä, jotka tykkäävät myös lukea, koska olisi mahtava nähdä kirjojen inspiroimia kynsiä! kysymykseni kuuluukin että oletko koskaan tehnyt moisia tai olisiko idea tulevaisuudessa kenties toteutettava? :) kynsien esittelyn lomassa olisi kätevä vinkata lukijoille omia suosikkiteoksiaan ;D

    onnea voitosta, tosi hienot voittokynnet! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Elä pyytele anteeksi turhaan ihan oikeeseen paikkaan toiveesi kirjoitit :) Ei tosiaankaan mikään mahdoton ajatus! Oon varmaan jostain satukirjasta tehny parit kynnet... en oo kyl varma oonko niitä ikinä täällä julkaissut, mutta idea hyvä ja toteuttamisen arvoinen ja pääsimpä taas akryyliväreillä maalailemaan :D Ja toki voin hieman esitellä noita lukemiani kirjoja jos vain haluatte, niitähän löytyy jo paljon joita oon lukenut.
      Kiitos vielä onnitteluista :)

      Poista
  4. Ihania ostoksia :) Tykkään kyllä! Ja noi käsikorut on todella nätit (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, tässä tää alkaa munkin tyyli pikkuhiljaa muotoutumaan... oon oppinut jopa muitakin koruja käyttämään kuin kaulakoruu :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)