torstai 15. marraskuuta 2012

Vihreetä...

Ja kunnolla vihreetä onkin :) Nämä kynnet on tehty aikoja sitten... mulla on näemmä ollut huono kynsipäivä silloin... Värissä ei ole mitään vikaa, mutta koristelu... mitähän mää oon taas ajatellut?
Jooh, näistä vois kyllä varmaan runoilla jotain enemmänkin, mutta antaa kuvien puhua puolestaan...





Lakkana on siis Wet n Wild Sage in the City joka on oikein kaunis omenan vihreä lakka (yksi mun nykyisistä lemppari lakoistani), koristeena on käytetty tuollaisia valkoisia kukkais kynsitarroja jota ovat muuten aika herkkiä repeilemään laittamisen yhteydessä... näitä en tuu ostamaan enään lisää sillä mulla on melkoinen nippu näitä ja vastaavia tuolla laatikossa käyttöä odottamassa. Sitten kynsiin vielä lisäilin noita keltaisia hileitä, taittavat oikein kivasti vaaleanpunaiseen ja vaaleansiniseen. Tykkään niistä, mutta ovat melkoisen työläitä laittaa noin yksitellen niin kuin näihin kynsiin laitoin :)

4 kommenttia:

  1. Juuri tänään seppälässä tuota lakkaa katselin, mutta en sitten ostanut kuitenkaan.. Ehkä täytyy huomenna käydä kotiuttamassa kun näyttää kynnellä noi hyvältä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Väri on ihana kieltämättä. Mä olinkin jo jonkun aikaa yhdelle mun yssyn lakalle etsinyt dupea kun se alkoi vetelemään viimeisiä ja tää lakka on niin lähellä sitä kuin olla ja voi :)

      Poista
  2. On nää kyllä nätit mun mielestä :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)