maanantai 3. joulukuuta 2012

Bon-bon-bon!

Olin himoinnut tätä Orlyn Bon bon lakkaa tajuttoman pitkään ja yhdessä Nailsuppliesin tilauksessa sen sitten ostinkin. Creme joka näyttää tajuttoman ihanalta pullossa, käytäntö olikin sitten ihan toinen juttu... oli ihan tajuttoman ohutta ja huonosti peittävää... Eli pohjalla on tuota kyseistä bon bon lakkaa 4 kerrosta ja kynsiraja näkyi vieläkin... Suunnitelmat muuttuivat radikaalisti koristelujen suhteen tässä vaiheessa. Päätin sitten tehdä pitkästä aikaa "ranskalaisen" ja siihen valitsin toisen lilan lakan... niiden rajalle sitten tein dotting toolilla pieniä pallukoita tuomaan hieman lisää väriä kynsille...




Käytetyt lakat siinä järjestyksessä kuin ne kuvassa ovat: Models Own Soda Pop Pink, Lilac Drean, Orly Bon Bon ja Seche Vite.

Aikas simppelit kynnet, mutta vaihtelu virkistää kivasti. Vaikkakin ovat värikkäät niin miellän nämä kyllä ihan syyskynsiksi. Mitä mieltä te olette?

6 kommenttia:

  1. Kivat :) ohuet ja huonosti levittyvät lakat on ärsyttäviä, oli väri miten ihana tahansa!

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) Joo olin vähän kieltämättä yllättynyt kun noi Orlyn lakat on ollut mun mielestä koostumukseltaan just hyviä, mutta kaippa merkille kuin merkille näitä susiakin mahtuu joukkoon...

    VastaaPoista
  3. Voi kettu, mä olen kans himoinnut sitä mutta taidanpa jättää :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuh, jos et haluu tapella peittävyyden kans niin ehkä kannattaa jättää väliin. Onneks tää on vasta eka jonka kans oon törmännyt moiseen...

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)