maanantai 10. joulukuuta 2012

Heh! Vielä on kesää jäljellä???

Ehkä ei mutta on nää aika kesäiset kynnet kuiteskin. Kynnen muoton on taas hieman pyöristynyt kärjestä ja kummasti näyttää heti mukavemmalta mun silmään. Teki mieli ihan oikeesti lätkiä kynsille jotain värikästä ja tässä tosiaan lopputulos :)




Käytetyt lakat ovat tällä kertaa Orly Frolic (olen ostanut tän lakan käytettynä ja tää on niiiiii-iiin IHANA!), nimettömissä on on La Femme Beaty Blue Cream (tämän oon ostanu Seppälästä), kärkiin lakkailin niin ihanaa beautyuk Intergalactic glitter lakkaa (jonka siis olen ostanut Pretty.fi verkkokaupasta) ja lakkauksen päälle Seche Vite niin kuin lähes aina.

Water Decalsit ovat tämän näköisiä... ihan himpan liian myöhään tajusin että näistäkin pitää ottaa kuva :) Ehdin meinaan jo arkin leikata puoliksi. Nämä on siis ostettu MiMax:ilta.

Tuleeko teillä käytettyä kirkkaampia ja ns. kesäisiä lakkoja vaikka onkin talvi jo?

4 kommenttia:

  1. Minäkin oon miettinyt tuota Orlyn pinkkiä lakkaa... murr näyttää niin ihanalta! :D
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Elä mieti enään! Tää on oikeesti tosi herkullisen värinen ja peitti tosi hyvin kahdella kerroksella :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)