torstai 6. joulukuuta 2012

Itsenäisyyspäivälle ensimmäiset kunnon talvikynnet

Tälle talvellehan en olekkaan vielä tosiaan tehnyt yhtiäkään kunnon talviaiheisia kynsiä, mutta tänään inspiroi itsenäisyyspäivä sinivalkoiseen väriin. Talvi on mielestäni kaunista aikaa ja siitä saa kehiteltyä jos jonkin näköisiä kynsiä. Katselin ikkunasta ulos ja takapihalla on monta koivua joista siis oikeestaan aihe.
Meillä tämä päivä menee näemmä sairastellessa, molemmat pojat kuumeessa ja nokat vuotaa. Itselläni on yskä ja joka paikkaa kolottaa joten varmaan mullakin lämpöä jo illalla. No mä katselen sitten linnanjuhlat viltin alta, tänä vuonna näin. Toivottavasti ensi vuonna terveemmissä merkeissä.
Mutta nyt niitä kynsi kuvia...






Yksi ihan tarkoituksella heilahtanut kuva... en saanut näemmä muuten tuota hopea glitterlakkaa näkymään...



Lakkoina käytin tänään Orlyn Au Champagne, hopea glitter two way koristelu lakka, päälle Seche Vite ja maalaukseen käytin Hopeista akryylimaalia (ostettu MiMax:ilta n. vuosi sitten) ja tumman ruskeaa, valkoista ja sinistä akryylimaalia (nämä olen ostanut vuonna nakki Lidl:istä).

Minkälaisissa merkeissä teillä menee tämä päivä/ilta? Aiotteko katsella pukuloistoa linnajuhlista?

6 kommenttia:

  1. tosi muikeat! erittäin suomalaiset mutta eivät kuitenkaan tämä perinteinen siniristilippumanikyyri (ei siis sillä, että siinä olisi jotain vikaa...) :)

    meillä vähän kyräillään kun menivät tunkemaan tuon Tuntemattoman sotilaan ja linnan juhlat osittain päällekkäin :/ olisi kiva katsoa pukuloisto sun muut mutta Tuntematonkin pitäisi nähdä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mä en ite oikeen noille lippumaneille lämpiä joten jos mä jatkan tätä mun oman linjan toteuttamista muuten vaan sinivalkoisella linjalla. Viime vuonnahan mulla oli sininen marimekon unikkokuosi kynsillä :)
      Eipä tullu mulla noiden muksujen takia laitettua tuntemattoman puolelle telkkua. Oikeestaan linnanjuhliaki sain katsoa vain sillä ehdolla että annan pojille karkkia! Kauheeta pomottelua noilla pirpanoilla ;D

      Poista
  2. Ihanat kynnet (: Niin kauniit :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)