tiistai 25. joulukuuta 2012

Projekti salainen joulupukki

Niin, meillä Kynsinaisten ryhmästä osa halusi osallistua tälläiseen kivaan swap juttuun. Eli meille kaikille osallistujille arvottiin henkilö joka hommaa tietyllä rahasummalla jotain kivaa (huomioiden tietenkin henkilön toiveet) tiettyyn päivään mennessä. Minä itse sain tämmöisen ihanan lakka setin kera ihanien Cupcake kortin ja lahjapaperin. Oman lahjani sain suoraan henkilökohtaisesti ja olen suunnattoman iloinen että tämmöinen mahdollisuus oli. Sillä hyvin aktiivisesti olemme chatanneet jo yli puoli vuotta. Mikäs sen mukavempaa kuin että pääsee oikein livenä ihmisen näkemään :)
Paketti kokonaisuudessaan

Ihana Flakies lakka joka on muuten todella lähellä Color Clubin Snow Flakies lakkaa,
samoin kuin Essien Shine of the Times lakkaa :)

Oranssilakka, toinen mun lempi väreistäni

Voiletti lakka, tätä väriä mulla ei montaa olekkaan. Ei siitä syystä ettenkö tykkäisi,
en vaan tiedä miksi niin harvoin kyseinen väri jää kaupassa koriin. Mähän käytän
vaatteissakin paljon violetin eri sävyjä :) Tarpeeseen tuli siis! 
Tää taitaakin olla sitten mun ainut lakkoihin liittyvä joululahja... mutta jospa raaskin sitten taas joulu alesta muutaman lakan investoida :)

2 kommenttia:

  1. kaunis kortti ja kivoja lakkoja

    VastaaPoista
  2. Juu, mä olen enemmän kuin tyytyväinen näihin lakkoihin <3

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)