lauantai 29. joulukuuta 2012

Siniset ritirati-ralla kynnet

Nää kynnet ovat saaneet laulusta idean... jotenkin yhdistän koko laulun siniseen väriin joten näistä tuli sitten todella siniset kynnet. Elikkäs pohjalla on tummemman sininen lakka jonka päälle leimasin XL-laatasta A tuollaisen kiteisen kuvion (alempana kuviosta parempi kuva), sen päälle lakkasin kerroksen China Glazen Snow Globe lakkaa, jonka päälle leimasin vielä vaalean sinisellä kaksi lumihiutaletta XL-laatasta Holiday desing K. Molemmat laatat olen ostanut MiMax:ilta. Kaiken päälle vielä kerros Seche Viteä.



Käytetyt lakat Edit Cosmetics sininen nimetön lakka, Konad vaalean sininen leimauslakka, China Glaze Snow Globe ja Seche Vite
Kuvio XL-laatasta A 
Hiutale kuviot XL-laatasta Holiday desing K

Nää mun postaukset on nyt vähän tämmöisiä lyhyen tynkiä, valitan... oon reissun päällä ja oon tehny näitä nyt vähän jemmaan valmiiksi jotta mulla on edes jotain julkaistavaa jos mun läppärin netti yhteydet ei pelaa kunnolla. Mutta tammikuun ekan viikon jälkeen taas voisin olettaa pääseväni kunnolla vauhtiin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)