tiistai 22. tammikuuta 2013

Eräät kynnet illan viettoon

Ja sen kyllä huomaa, että kuvat on otettu vasta sen illan jälkeen. Kummasti ovat jo kärjistä hieman kärsineet... Kauheen vaikeeta keksiä mitä kynsilleen tekis, varsinkin siinä vaiheessa kun ei ole päättänyt mitä päälleen laittaa. No aika varma veto mulla on musta ja siihen yhdistää sitten jonkin sortin kimallusta.
Ja jotenkin musta vetää vielä enemmän puoleensa mun hiusten värjäyksen myötä... väri vaihtui punaisesta mustaan. Täähän ei oo siis mun eka kerta "pikipäänä" ja aina vain väri tuntuu punaisen värin lisäksi niin kotoisalta ja juuri minulta itseltäni :)





Lakat ovat tällä kertaa Kleancolor Metallic Black, Classics nro.11 jota käytin leimaamiseen, Kleancolor Grand Finale tikkuhilelakka ja päälle Seche Vite.
XL-leimauslaatasta on näemmä jäänyt ottamatta kuva kokonaan, Ohops! No, kuitenkin laatta on MiMax:ilta ostetettu Apipilan 01 laatta. Siinä on mielestäni aika kivoja ja monipuolisia kuvioita, kannattaa käydä vilkaisemassa josko olis sunkin makuun :)

4 kommenttia:

  1. Hienot kynnet! Kivan väriset, kivat kuviot ja tykkään tosi paljon ite tikkuglitteristä! :)

    Ois kiva nähdä kuva myös sun mustista hiuksista (ymmärrän toki jos et halua laittaa kuvaa)! :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) Mä olin aika iloisesti yllättynyt kuin hyvin toi tikkuglitter lakka levittyi hyvin, vähän pelotti että jää silleen paksummaksi kerrokseksi kynnen kärkeen. Mutta ihan hyvät niistä tuli.
    Itseasiassa mun oli tarkoitus vaihtaa toi mun profiili kuva, mutta siinä on näemmä tila käytetty... voin mä jossain vaiheessa laittaakki kuvan tänne :) ohan mun naama täällä monta kertaa jo nähty niin tuskin yks kerta lisää maata kaataa ;)

    VastaaPoista
  3. miks sulla on noin lyhyet kynnet ?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Hyvä kysymys! No kasvattelin geelit pois ja lyhensin siinä samalla nyt kynnet. Eli ihan omat kynnet ovat nyt ilman mitään vahvitus geelauksia. Onneks ne kasvaa jo kovaa vauhtia :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)