sunnuntai 27. tammikuuta 2013

Hieman hillitymmät kynnet

Näiden kynsien myötä pääsin kokeilemaan uksiä water decalseja jotka oon aikoinani ostanut ebayn kautta semmoisessa setissä. Ensin ajattelin, että näitä ei varmaan ikinä tuu käytettyä kun väri on semmoinen mitä on. Noh, nyt sitten kun olin lakannut kynteni tällä aikas vaaleella ruskeella lakalla (joka muuten on siitä L'oréalin saamastani setistä), tuntui nää decalsit mitä parhaimmalta vaihtoehdolta. Ensin mun piti vetää päälle vain mattalakka, mutta se ryökäle oli päättänyt ettei suostu tekemään mattaa kynsille. Empä osta enää toiste sitä samaa lakkaa, sillä se ei oo ees vanhaa. No ei siitä sen enenpää... Jotain kynnet kuitenkin kaipasivat vielä omasta mielestäni joten päädyin sitten laittamaan kerroksen Tiialta saamaani Kinetics Daisies and Paislies lakkaa joka on muuten hyvin lähellä kuin esim. CC:n Snow-flakes lakka tai Essien Shine of the Times.
Lopputulokseen olen tyytyväinen ja ilokseni kynnet saivatkin oikein kivaa huomiota mm. kaupassa :)




Käytetyt lakat siis L'oréal 104, Kinetics Daisies and Paislies, water decalsit on ebaysta.
Nää decalsit on muuten mun mielestä aika hyvä laatuisia olleet, joten jos törmäätte näihin siellä ebayssa niin mulle saapi laittaa vaikka viestiä, ite en oo enää näitä hetkeen sieltä löytänyt.

6 kommenttia:

  1. Mikä mattalakka oli kyseessä? :O ettei vaan osta sitä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rimmel Pro Matte Finish... tosiaan outoa ettei enää toimi :(

      Poista
  2. Tosi kivat kynnet. Mulla on tuota ja pelittää ihan hyvin vaikka onkin aikas vanhaa. :( harmittaa aina tuollaiset maanantaikappaleet.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Joo, mua ihmetyttää suuresti, sillä ei tän kans oo ollu mitään ongelmia aikaisemmin. Matannut kuin unelma ja oon siksi tähän ollu niin tykästyny kun tekee hyvän matta pinnan mun makuuni.

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)