maanantai 14. tammikuuta 2013

L'oréal kilpailun tuotepalkinto

Tuossa ennen joulua osallistuin facebookin puolella L'oréalin järjestämään kilpailuun. Onni potkaisi minua ja montaa muutakin... lappusesta selvisi että heillä oli ollut ohjelmassa jokin häikkä. No, kuitenkin kaikki saivat palkintonsa joka oli un mielestä hieno juttu ja palkintohan ei ollut mitenkään huono! Ihan laadukas setti näyttää olevan ja tällä tavoin pääsen testaamaan sellaisia tuotteita joita tuskin olisi muuten tullut ostettua.
Palkinto kokonaisuudessaan
Ja tässä vähän paremmin eriteltynä...
Super Liner Ultra Precion
Uuuuuu.....! Mä oon nyt ihan täpinöissäni. Kärki vaikutti käteen kokeiltuna todella hyvältä, jämäkkä mutta silti pehmeä, jälki kapea ja pigmettiä tarpeeksi. Ja muuten lähti vedellä todella helposti pois... Saapa nähä tuleeko tästä mun lemppari lineri :)

5ml kynsilakka 104 Beigecountess
Ihan ok, sävy. Kiekolla on vain kerros lakkaa ja peitti ihan asiallisesti. Kuivui nopsaan.

Huulikiille/lakka kuin nyt kukakin tahtoo asian ilmaista. Sävy on 102 Romy.
Ei peittävä siksi itse luokittelen tän enemmän kiilteeksi. Todella ihana tuoksu!!! Käyttöön menee, sävykin oli kiva, punaisempi ois ollu mun makuun liian punainen.

Dodiin... tää näyttäsi olevan kaikilla palkinnon saaneilla sama paletti. Mut ei se mitään, tarrassa lukeepi että tämä on Color Riche Les Ombres P3 Baie d'Emeraudes.
Ainakin kolme sävyä peletista ovat mulle ihan passeleita, vihreetä/turkoosia tulee aika vähän käytettyä mutta jospa vaikka ny opettelis :) Paletin pohjassa oli avustava kuva minne mitäkin väriä voi luomelle laittaa... ei lainkaan huonu juttu munlaiselle ihmiselle joka ns. opettelee vielä. 

Volume Million Extra Black ripsiväri, ei vedenkestävä.
Tätä en avannut, josta syystä otin pullon toiselta puolelta myös kuvan. Mulla on juuri äsken avattu ripsari, joten tää saa nyt odottaa sen loppumista tai sitä että se tulee tiensä päähän tavalla tai toisella. Eli empä juuri nyt osaa muuta tästä kertoa.

Viimeisenä tämä mysteeri tuttavuus mulle. Lumi Magique Base Primer.
Juuh täytyy myöntää että olin ihan äimän käkenä, että mikä tää on. Netin ihmeellisestä maailmasta kävin sitten vähän tietoja onkimassa ja sitä sieltä myös todella hyvin löytyi vaikka kyseessä onkin suht uusi tuote.
Nimensä mukaan on siis primer, jota käytetään meikkivoiteen alla, voi myös käyttää meikkivoiteen seassa keventämään ja valostuttamaan ilmettä. Tätä voi myös käyttää valokynän tapaan pieninä määrinä, poistamaan tummia silmän alusia ja korostamaan vaikka poskipäitä. Monikäyttöinen siis. Ja kyllä tuo tippa tuossa kädelläni on ihan lumen valkoista. Käteen hieman kokeilin ja levittyy todella hyvin ja tasaisesti. Mulla käyttö tulee varmaan olemaan tuossa meikkivoiteen seassa ja niin tummat silmän aluset ovat mun kironi... jospa nekin nyt oikeesti sais peittoon :)

Tässäpä tämä setti. Yritän muistaa laittaa teille kuvaa sitten kun oon saanu näillä loihdittua itselleni meikin oikeen naamaan saakka :)

8 kommenttia:

  1. Minulla oli tuo luomiväripaletti vaaleampi, nimi taitaa olla Nude :) Juuri itselleni passeli.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai niitä on sitten kuitenkin ollut jaossa muitakin paletteja :) Ootkos sen esitelly blogissas? Ois kiva meinaan nähä sekin malli, kaupassa näin semmoisen jossa oli punertavia ja ruskeita sävyjä. Sekään ei ollut yhtään hullumman näköinen.

      Poista
    2. Tuoltapa sen löytää: http://talkandbake.blogspot.com/2012/12/yllatyksia-loreal-parisilta.html

      Poista
    3. Kiitooos, täytyy vielä illan mittaan ehtiä se vilkaisemaan :)

      Poista
  2. ripsiväri on sitte iha huippua voin sanoo ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äääää.... millä mä maltan oottaa että mun just avattu loppuu, että pääsen testaamaan tätä uutta???

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)