lauantai 5. tammikuuta 2013

Mun uusi aarteeni

Tässä jokin aikaa takaperin törmäsin facebookissa jossain kynsiryhmässä linkkiin jossa oli juttua Nfu'Oh tölkinavaajasta. Elkää kysykö mikä ryhmä se oli, en oikeesti muista. Mutta tölkinavaaja jäi kummittelemaan ajatuksiin. Lähdin sitten etsimään mistä moisen ihanuuden voisi ostaa. Ensimmäinen paikka missä tärppäsi oli Näytä kyntesi kynsisalongin verkkokauppa puoli. Nykyään tämä verkkokauppa on suunnattu yrittäjille ja on  käsiittääkseni ns.tukkukauppa. Huomasin myös heillä ilmoituksen että Nfu'Oh lakkoja saa ostettua Pretty.fi verkkokaupasta. No tämän tiesin kyllä jo entuudestaan, teenhän yhteistyötä Pretty.fi:n kanssa. Mietin hetken kehtaisinko lähestyä sähköpostilla ja kysyä voisiko Pretty.fi ottaa tämän tölkinavaajan valikoimiinsa. Tuumasta toimeen, sähköposti läks ja ei muuten menny kauaan kun sain vastauksen. Tölkinavaaja oli otettu samantein valikoimaan ja mulle oli tulossa postitse oma kappale :) Mä oon niin onnessani. Mun kynnet säilyy ja samoin veitset (joilla olen siis tätä ennen hoitanut tuon tölkin avaamisen). TÄÄLTÄ (kultainen) ja TÄÄLTÄ (hopeinen) voit käydä omasi ostamassa :)

Keskellä on siis tämä ihana ja kaunis tölkinavaaja. Ihan yhtä nätti katella kun Nfu'Oh lakkapullotkin ja mikä parasta tän saa avainnippuun kiinni niin kuin tavallisen pullonavaajan. Tölkinavaajan lisäksi sain testattavaksi ison kiekollisen vaaleanpunaisia strasseja ja hyrrän fimoherkkuja jossa on mm. cupcakeja jajäätelöitä. Näistä kahdesta lisää sitten kun saan niitä kynsille saakka :)

Tölkinavaaja edestä ja takaa

Ja pitihän mun heti päästäkokeilemaan kuinka helppoa se avaaminen on...
ja se on! Siis helppoa :D

10 kommenttia:

  1. Ihan loistava! Pitää varmaan laittaa tilaukseen kun aina joskus tulee niitä tilanteita, että pitää ite avata tölkki :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on ihan oikeesti tosi kätevä ja oon niin onnellinen tästä, että!

      Poista
  2. wau ihana tölkinavaaja ,samoin pelkään aina kynttä jos pitää avata tölkkejä käytän veitseä tai jotain ,toi on pakko saada =)
    kivoja muutkin mitä sait

    VastaaPoista
  3. :) Vaikka niin kätevältä kuin tuo veitsi kuulostaakin niin mieluummin sillä leikkaan ruokaa kuin availen tölkkiä ja koskaan ei tietenkää pahaa tee että tölkinavaaja on näin kaunis kuin tämä :)

    VastaaPoista
  4. Oijjoi, toi on niin ihana toi avaaja! Kyllä himottais tilata!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookki ihana? Eikä se kyllä mikään pahan hintainenkaan ole :D

      Poista
  5. Olen minäkin tuota tölkinavaajaa vähän himiöinyt, mutta ainoa paikka, missä availen tölkkejä, on sauna. Ja kun omaa saunaa ei ole, se on milloin kenenkin sauna, niin olisiko tuo avaaja aina mukana? No ei tietenkään :D Vielä en ole yhtään kynttä menettänyt siideritölkeille, mutta joskus sekin päivä voi koittaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on katkennu useempi kynsi silloin kun oli pelkästään oma luonnonkynsi... nyt varaudun etukäteen jo, sillä geelithän kasvattelen nyt kokonaan pois...

      Poista
  6. Hei, poikaystävän korvike! Pitäisikö tilata oikein... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nimenomaa! Mulle ainakin nyt tärkee, ku ei oo ees poikaystävää :D

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)