keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Perhosia keskellä talvea

Jälleen yksi lakka joka teki minuun suunnattoman suuren vaikutuksen. Tämähän on yksi niistä lakoista joita sain mun salaiselta joulupukiltani tuolta kynsinaisen ryhmästä.  Voi Tiia, minkä ihanuuden oot mulle löytänyt <3 Vaikka siis ihan rehellisesti sanottuna en oo koskaan aikaisemmin lämmenyt liiloille/violeteille lakoille, niin tässä on sitä jotain. Tajuttoman hieno shimmer ja mun makuun sopivan kylmän sävyinen, sininen leima vielä toki korostaa tuota kylmää sävyä. Ja ei muuten oikeesti näytä pöllömmältä mun ihoa vastenkaan, vaikka siinä on yksi syy että oon luullut sen olevan jotenkin hullun värinen mun sormillani... :D No, kannattaa antaa kaikille mahdollisuus näemmä :)




Takana näkyy Apipilan 01 xl-laatta joista olen ympyröinyt käytetyt kuviot, se on ostettu MiMax:ilta, Kinetics KP169 Yes!, Konad vaalean sininen leimauslakka ja päälle Seche Vite. Nimettömiin maalailin parit viivat myös tuolla konadin lakalla...

Niin joo ja sitten ensi viikolla alan keräämään sitovia ilmottautumisia kynsitapaamiseen....! Joka on siis 2.3.2013 täällä Lohjalla minun luonani. Ja pitää olla 18-vuotias osallistuakseen.

8 kommenttia:

  1. tosi hienot! muikeet värit, sopivat hyvin yhteen! tykkään tosi paljon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mä tykkään kans näistä ja olipa muuten aika ihana leimata kun ei tarvinnut kodistamistakaan miettiä niin tarkkaan :)

      Poista
  2. Hyvä että lakka oli mieluinen :) Näyttää upealta kynsilläsi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vielä kerran. Lakka on aivan ihana <3

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos, täytyy kyllä myöntää että se mahdollisuus kannattaa antaa :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)