torstai 24. tammikuuta 2013

Pink Panther

Näistä tulikin aika hassut kynnet, taas ihan himppasen hupsulla mielialalla näitä väänsin. Olin lakannut kynnet jo kertaalleen kun päätin siinä välissä sitten ottaa ja tehdä yhden kynsilakka hyllyn lisää. No, voitte varmaan arvata kuin siinä kävi lakoille. Huonosti. Ja eikun uusiksi lakkaamaan, mä olin niin päättänyt että juuri nämä lakat tulee tänään kynsille. Koristelusta ei vielä ollut hajuakaan, mutta aloin penkomaan sitten tuota mun Water decals nippua... niitäkin on kertynyt melkoinen määrä ja näiden kyseisten jotka myt kynsille pääsivät olemassa oloa en edes ollut muistanut. Paketissa on aika jännästi myös noita leo kuoseja... mut hei, mua ei haittaa, ne sopii kynsille nyt kuitenkin. Jokaiseen sormeen en nyt tällä kertaa tahtonut koristeita joten vain joka toiseen nyt.





Kauhia kuin toi valkoinen lakka näkyy kynsinauhoilla vaikka kuin sitä yritin puhdistaa... huomaa että kynsinauhat ovat taas aivan kuivat korput... yksi syy miksi en tykkää mitenkään tavattomasti talvesta.
Lakkoina käytin siis China Glazen White Out joka on seuraavan pohjalla Good Witch? Tää ois varmaan peittänyt ihan itekseenkin hyvin, mutta tahdoin lopputuloksesta hieman vaaleemman mitä se olisi vain yksin tuota viimeistä käyttäen. Ja nuo Water Decalsit oon tosiaan ostanut Mimax:ilta. Päälle jälleen Seche Viteä vaikka sitä ei nyt kuvassa näykkään.

6 kommenttia:

  1. Söpöt:) Mulla on samoja decaleja mutta en ole raaskinut käyttää niitä:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Kyllä mä raaskin käyttää, saahan näitä onneks ostettua lisää kun loppuvat :)

      Poista
  2. Alkoipa soimaan päässä tietty tunnari, kun nuo näin ... di-did-di-di-did-did-di-did-did-dii.. ha haa ;)! Ihanat <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arvaappa tuliko itellä hyräiltyä samaista tunnaria kun tein näitä ;)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)