maanantai 21. tammikuuta 2013

SITOVAT ilmottautumiset Kynsitapaamiseen

No niin nyt on siis aika kerätä ilmottautumiset.
Tapaaminen on siis lauantaina 2.3.2013 alkaen klo.12, luonani täällä Lohjalla.
Elikkäs ilmottautuminen tapahtuu lähettämällä minulle sähköpostia osoitteeseen: mirjalepisto (at) gmail.com
viestiin kirjoitat nimesi, puhelin numerosi, toimivan sähköposti osoiteesi, blogisi osoitteen (tämä mielellään linkkinä) jos sinulla semmoinen on ja että saako osoitteen antaa eteenpäin siitä mahdollisesti kiinnostuneille tapaamisen yhteistyökumppanille.
Blogi ei siis ole mikään pääsy vaatimus.
Ainoa pääsyn eväävä syy voi olla se että et ole täyttänyt 18-vuotta. Toki jos halukkaita on enemmän kuin 11, niin sitten paikat menevät ilmottautumis järjetyksessä.
Tulen vastaamaan jokaiseen viestiin mahdollisimman nopeasti. Siinä saatte tiedon osoitteesta ja minun puhelin numeroni. Kaksi vierasta voin hätätapauksessa majoittaa yöksi luokseni. Mutta ketään en voi viedä, hakea tai kuskata minnekkään... minulla ei ole autoa. 
Ruoka puoli on siis nyyttäri periaatteella, jokainen osallistuja siis tulee sitoutumaan myös osallistumaan tähän. Kahvi ja tee tietenkin minun puolestani ja leivon jotain.
Mukaan voi ottaa sellaisia kynsituotteita joista haluaa päästä eroon... tämä tapahtuu sitten vaihtamalla tai pikkurahaa vastaan... 

Siinäpä ne tärkeimmät. Kysykää jos jäi jotain epäselväksi

MUOKS! Niin joo ja tohon kommettipuolelle voi mun puolesta kyllä laittaa viestiä jos tahtoo sopia vaikka kimppakyydeistä...
Ja nyyttäri tuomisista sovitaan vähän myöhemmin... ku ollaan saatu porukka kasaan :)

No niin nyt on porukka kasassa. Jos tulee jotain peruutuksia niin ilmoitten niistä sitten täällä. Mutta kiitos kaikille ripeästä toiminnasta :)

3 kommenttia:

  1. Mä näin kyllä postauksen ajoissa ja mietin miten itseäni ilmaisisin, sillä mulla olisi vapaata tuolloin mutta olisin ollut kyytiä vailla. Nyt jäin sitten rannalle.
    Jos joku sattuu perumaan ja jos joltain löytyisi vielä kyytipaikka, niin vinkatkaa toki...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, jos peruutuksia tulee niin tosiaan ilmoittelen täällä. On muitakin jotka eivät ehtineet ilmottautua... harmi kun tänne mun luo ei mahdu enempää porukkaa :(

      Poista
  2. Voi nyyh kun myöhästyin :'(
    Teille kuitenkin kivaa päivää!

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)