torstai 17. tammikuuta 2013

Turkoosit bling-bling kynnet

Aika näyttävän näköiset kynnet saa loihdittua myös todella helpolla. Tai ainakin näin minun mielestäni. Harmi vaan että tuo mun kamera taas vääristää jonkin verran väriä, ja mä en oo niin pro, että osaisin sen jollain kuvan käsittely ohjelmalla muokata oikeeksi. Ehkä toi alimmainen kuva kynsistä on lähimpänä totuutta.





No näin. Käytettyjä lakkoja ei ole siis kuin vain kolme. Golden Rose Rich Color 19, joka, muuten peitti upeasti yhdellä kerroksella ja pullossa on melko leveä sivellin :D Models Own hienosti hapsottava sutinen Dancing Queen ja Seche Vite.

Noista Models Own:in lakoista onkin ollut tuolla facebookin puolella jonkin verran keskustelua... omistani en meinaa mitään korvauksia hakea, menis vähän vaikeeksi kun oon nää pari ostanut välikäden kautta... ja toisaalta saahan näillä sen lakattua mitä tarviikin. Oon vähän saksilla siistinyt pahimpia repsotuksia ;D

2 kommenttia:

  1. En mäkään kuviani muokkaile kuvankäsittelyohjelmalla sen enempää kuin että rajaan ja lisään blogiosoitteen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaan se mullaki rajoittuu, välillä leimaus laattoihin piirtelen ympyröitä viel lisäksi... mutta tiiän että toi värien muokkaamisenki pitäisi olla mahdollista. Ja välillä ketuttaa ihan suunnattomasti se, että väri on kynsillä luonnossa ihan eri kuin kuvassa. Ois paljon mukavampaa ku kamera toistais värit oikein...

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)