sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Cosmeryalta ostoksia

Tuossa jokunen aika takaperin tein tilauksen Cosmerya:lle kun huomasin että siellä oli aikas meheviä alennuksia :)
Tilasin Cuccio Naturale Pomegranate&Fig merisuola kuorinta aineen vartalolle.
Tätä olen nyt ehtinyt muutaman kerran käyttämään. Kokemus on ollut erittäinkin mieluinen. Suolan raekoko on minun makuun sopiva. Tuoksu ihana! Kuorinnan jälkeen iho on kuin vauvan peppu, pehmeä ja hyvin kosteutetun tuntuinen. Tätä tulee varmasti ostettua lisää.

Ja nyt niihin tuotteisiin jolta odotin paljon. Mun kasvojen iho on aika ongelmainen ainakin mun mielestä. Varmaankin oikea luokitus on jotain sekaihon ja pintakuivan ihon väliltä. Minulla on aikuisiän akne. Liekkö siitä koskaan kokonaan eroon pääsen. Mutta asian kanssa voi joten kuten elää kun löytää sopivat tuotteet.
Eli pesen kasvoni päivittäin... en voisi kuvitella jättäväni tätä tekemättä sillä sen kyllä huomaa ihan oikeesti parin päivän sisällä ihan varmasti.
Laveran Puhdistugeeli epäpuhtaalle ja sekaiholle oli minulle nappi valinta. Pieni määrä riittää kasvoille, kaulan ja rinnuksen alueelle (siis ehkä n.2 herneen kokoista "nökärettä") levittyy hyvin, vaahtoaa jopa hieman. Tuoksu on aika voimakas, eniten siinä tuoksuu mielestäni minttu. Pesun jälkeen iho tuntuu hyvältä ja kunnolla puhtaalta mutta ei kiristävän kuivalta.
Samaan syssyyn tilasin tietenkin Laveran kosteusvoiteen. Tämä on tälläisessä pumppupullossa joka lisää käyttö mukavuutta ja mun pikku jäppiset eivät ole ainakaan vielä keksineet miten pääsevät testailemaan tätä omine nokkineen :D Tuubit ovat nykyään jo "katon rajassa" turvassa. Tuoksu on tässä myös tuollainen minttuinen ja raikas. Tykkään kovasti. Voidetta ei tarvitse lotrata jotta saa hyvän tunteen iholle. Pieni määrä siis riittää myös tätä. Levittyy myös hyvin ja imeytyy nopeasti. Kuvassa on myös kaupantekijäisiksi saamani ihoa rauhoittava ja ongelma kohtinen pikainen apu roll-on ja peitevoiteen yhdistelmä puikko. Olen tätäkin jo useamman kerran kokeillut. Peitevoide ei ole sävyltään minun iholleni ehkä paras mahdollinen, kesällä sitten varmaan osuu kohdilleen paremmin. Mutta voi jee! Ihan oikeesti toi rauhoittava aine tekee ihmeitä näppylöille. Paranevat lähes silmän räpäyksessä normaaliin verrattuna!
Tämmöiset ostokset tällä kertaa. sain tilauksen mukana vielä pari näytettä kasvonaamioista. Niitä en ole ehtinyt vielä kokeilemaan joten niistä tulossa lisää sitten myöhemmin.

4 kommenttia:

  1. Toi vartalokuorinta näyttää kivalle! Vois jossain vaiheessa ostaa testiin :)

    Tykkään myös paljon sellaisista rasvoista, jotka tuoksuu raikkaille ja minttuisille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo voin kyllä hyvällä omallatunnolla tota kuorintaa suositella :) Kannattaa kokeilla.
      Mä käytän todella usein melkoisen "hajuttomia" rasvoja ja puhdistusaineita, mutta tähän tottui nenu todella nopeeta. Ja nuo ovatkin tällä hetkellä mulla päivittäisessä käytössä. Sopivat mun ihon laadulle ihan hyvin.

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)