perjantai 22. helmikuuta 2013

Holo-holo

Tästä tulee tämmöinen lyhyen tynkä postaus... Kuvia en ehtinyt montaa ottamaan. Seuraava päivänä nämä olivatkin jo kärjistä kuluneet. Mutta siis minä sitten "hairahduin" ostamaan yhden Color Clubin Hololakan ostamaan Cesarshopista kun olivat alessa. Tämä on  Harp On It. Oikein kaunis hopeinen holo jossa efekti on mun mielestä yksi parhaimmista mitä olen kynsilleni lakannut. Kynsillä on vain yksi kerros lakkaa. Hololakkana ei mun mielestä paljon koristeluja kaipaa joten hologram strassit riittivät erinomaisesti. Ne olen ostanut MiMax:ilta. Oon näitä nyt useamman pussin ostanut ja ovat aina vaan niin kauniita mielestäni :) Monikäyttöisiä kun sopivat vaikka minkä väristen lakkojen kanssa yhteen.

Hui, kun mulla on taas huonossa kunnossa kynsinauhat. Teho rasvaus jatkukoon!

7 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos, Nfo'Oh lakkojen lisäksi tykkään tästä ihan hirmuisesti.

      Poista
  2. Tykkään hololakoista ja tää lakka näyttää tosi upealta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä hololakat kuuluvat munkin suosikkeihin, tilasin ebaysta cc:n musta holon joka on siitä uusimmasta kokoelmasta. Ootan ihan intona että se tulis kohta, että pääsen sitä testaamaan. Odotukset on siltäkin suuret :)

      Poista
  3. Tuo Harp On It on ihana lakka! :) tykkään kauheasti hololakoista ja pitäisi nyt tilata jossain vaiheessa siitä uudemmasta kokoelmasta se musta holo :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiiii, mulle tuli just päivä sitten toi Color Clubin musta holo lakka Beyond :) Aivan tajuttoman kaunis!

      Poista
    2. Minä olen aivan rakastunut Perfectin Holographic-lakkoihin, joissa on mahtava efekti ja halpa hintakaan ei ole pahitteeksi :D tässä postaukseni lakoista http://emmminn.blogspot.fi/2013/02/perfect-holographic-lakat.html =)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)