keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Jazz Lips

Jostain syystä mulla oli semmoinen mielikuva että olisin näistä kynsistä tehnyt jo postauksen, vaan en ainakaan sitä tuolta luonnoksista tai teksteistä löytänyt. Noh, tehdään tämä nyt sitten. Kynnethän olen lakannut jo jokin aikaa takaperin.
Elikkäs lakkan olen saanut Kynsitukku.com kaupasta testattavaksi. Muut testattavat tuotteet olenkin jo ennättänyt esittelemään. Tämä kyseinen lakka on nimeltään otsikon mukaisesti Jazz Lips. Nimi innosti minua käyttämään juuri näitä nuotti kynsitarroja koristelussa. Itse lakkahan on hyvä. Joskin väri ei välttämättä ole mun lempivärini. Pidän itse ehkä enemmän sellaisista oudommista ei niin "tyttö" väreistä niin kuin tämä on. Mutta vaihtelu virkistää ja nämä kynnet pysyivät sormillani kuitenkin kolme päivää. Kerroksella sain hyvää jälkeä, ja tykkään lakan siveltimestä todella paljon. Lyhyet kynnet ei tosiaan vaadi kuin sen kolme tarkkaa vetoa ja se on siinä :)
Koristelussa käytin myös Naturel 2way art pen:iä. Tein sillä noita pisteitä tarrojen ympärille. Musta näistä tuli ihan kivat.







6 kommenttia:

  1. Kivat kynnet ja sain myös tuon saman lakan testiin ja olenki siitä jo postannu

    VastaaPoista
  2. Mä tykkään kans hirmuisesti näistä Kineticsin lakoista, vaikka niitä tuleeki välillä vähemmän käytettyä. Ihana tää sun uus tausta, mutta vähän hankaloittaa tekstin lukemista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ovat kyllä olleet todellakin mun mieleeni.
      Mä muokkaisin nyt tuota päätekstin taustaa, nyt ei oo läpinäkyvä. Onko nyt helpompi lukea? Sivupalkkiin tuota samaa en onnistunut tekemään :(

      Poista
    2. Nyt on tosi paljon helpompi lukea :)

      Poista
    3. Dodiin, hyvä kun kerroit niin hoksasin korjata, en välttis ois muuten kyl tajunnut ;D

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)