maanantai 11. helmikuuta 2013

Koriste nokkos kynnet

Mietin pitkään mitä mulle näistä kynsistä tulee mieleen. Ja nyt se sitten muistui mieleen. Mun vanhan kämpän pihalle ostin aikoinaan koriste nokkosta jossa oli tämmöin kirkkaan vihreä pohja ja melko tummaan lilaa ne kuviot. Väri yhdistelmä tuli yhden lasten ohjeman kautta... no ne ei ollu ihan nää, mutta mun psyke pink ei näkyny juur lainkaan ton vihreen päällä :( Joten jouduin ottamaan toisen lakan leimailuun. Joka muuten oli yllätys että tuo Nabin Metallic Lila leimas ihan todella todella hyvin :)
Että semmonen tarina tällä kertaa näistä kynsistä. On ainakin persoonalliset :)




Lakat ovat Wild and Crazy Lemon, leimauksessa Nabi Metallic Lila, Seche Vite. Leimauslaatta on A22 ja se on ostettu Mimax:ilta. Koko kynnen leimat ovat muuten näissä laatoissa todella hyvän kokoisia. Tällä hetkellä saan meilkein kaksi kynttä leimattua tuolla leimalla, mutta nyt ne onkin ihan tyngät ;D Mutta siis silloin kun mulla oli vielä pitkät kynnet niin nää riitti erinomaisesti niihinkin.
Tekisitkö muuten ite tämmöisillä väreillä kynnet itellesi?

10 kommenttia:

  1. Nyt kun sanot, niin noihan on ihan niiden nokkosten värisiä! Mulla oli niitä jonkin aikaa mutta tarpeeksi isoiksi kun aina pääsivät niin alkoi rupsahtamaan ja sit hankkiuduin vaan eroon, kun en joka kerta jaksanut uusiksi katkoa ja istuttaa :D Laiska.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eikös :) Mun nokkoset eivät ehtineet kovin isoiksi kasvaa kun siinä asunnossa vielä asuin, nyt se onkin sitten seuraavan asukkaan ongelma ;D Kauniitahan ne ovat ja pitkä ikäisiä. Voisinpa harkita niitä ensi kesänä parvekeruukkuihin istuttavani.

      Poista
  2. Mielenkiintoiset ;).
    Toivottavasti saat CC:t jo tänään kotio <3 !
    Mun olis hamstrattava kanssa seuraavaksi noita koko kynnen leimauslaattoja, ihan tulevaisuuden varalle , niitä jo huutelinkin FB:n puolella ;).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Joo, yhtäkkiseltään aika raju väri yhdistelmä, mutta silmä tottui näihin kyllä nopeesti :)
      CC:t tuli jo ja oon ihan todella onnellinen niistä :)
      Aika kivasti tuolla FB:n puolella noita pieniä laattoja onkin myynnissä jossa koko kynnen kuviota, mutta harvoin noita XL-laattoja oon siellä myynnissä nähnyt.

      Poista
  3. miulle tulee ihan raparperi mieleen, en tiedä miksi :D
    ei tulisi ekana mieleen yhdistää noita värejä, mutta lopputulos näyttää kyllä hyvältä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ohan noissa ihan samat värit kuin raparpesissa, jos oisin jotain pystyraidoitusta leimannu niin ois varmaan vielä enemmän samaa :)
      Ain välillä saa ideoita tosiaan lasten ohjelmista :DDD Kappas kun ne pyörii meillä aika taajaan poikien takia :)

      Poista
  4. Tervehdys!
    Blogiasi olisi muuten mukava lukea (näin keski-ikäisenä ja lyhytkyntisenä) mutta kielenkäytön kanssa minulla on ongelma. Jatkuvasti toivoisin pientä tarkkuutta yhdyssanoihin ja oikeinkirjoitukseen muutenkin, esim. Ostolakossa-blogi ja Tyttö ilman helmikorvakorua ovat helppoa luettavaa kielellisesti. Voisitko kiinnittää huomiota ihan tällaiseen muotoseikkaan? Kiitos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervehdys...
      Hmmmmm... en oikein tiedä miten tämän vastauksen nyt muotoilisin niin, että et käsitä väärin tai pidä minua töykeänä.
      1. Minulla on lukihäiriö, josta olen kyllä monenmonta kertaa maininnut.
      2. Minulla on kaksi vilkasta pientä poikaa jotka touhuavat kokoajan selkäni takana, joten keskityn vähintään kahteen asiaan yhtä aikaa.
      3. Minä puhun murteella, minä kirjoitan myös murteella. En todellakaan kirjakielellä enkä missään tapauksessa edes niin halua kirjoittaa.

      Olen pahoillani jos kirjoitukseni ei ole mielestäsi luettavaa. Mutta tähän vaiheeseen en meinaa alkaa tämän enempää tekstiäni tarkistamaan (usko pois tarkistan sen jo useampaan kertaan) ja toivoisinkin että olisit uskaltanut tämän kommentin ihan nimen kera jättää, näihinkin anonyymien "ikävämpiin" viesteihin turtuu nimellä kirjoittavien kanssa on muutenkin helpompi ja kivempi "jutella". Asiallinenhan kommenttisi toki on, en ole koskaan kyllä väittänytkään osaavani kirjoittaa oikein.

      Poista
    2. No on se nyt kumma ku pitää toisen blogiin tulla ilmoittamaan että ''kirjoita kuten tämä bloginpitäjä, hän kirjoittaa oikein!'' Eiköhän Mirja kirjoita just niinkun Mirjalle sopii, eikä tarvi välittää miten muut kirjoittaa, teksi on kuitenki helppolukuista ja asiallista ja sitä on mukava lukea :)

      Poista
    3. Mirvalle suuri kiitos <3 Tosihan se on etten tahdo matkia edes ketään... eipä oo kovin monia kynsiä näkyä sellaisia mun blogissani joista vois sanoa että olen mallia jostain ottanut. Ja jos olen niin olen sen kyllä suoraan kertonut. No mutta siis samalla linjalla pyrin tuon kirjoittamisenkin kanssa olemaan. Minä olen minä ja sillä tavalla taplataan eteenpäin. Blogiahan pidän tasan itseni takia ja on tietenkin kiva että sillä on lukijoita, mutta kaikkia en voi ja pysty miellyttämään. Olen realisti sen suhteen. Tähän en takuulla pysty. Kirjoitusvirheitä tulee olemaan jatkossakin ja sen kanssa on nyt vain elettävä.

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)