keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Tää ei nyt liity kynsiin mitenkään...

Mutta toisaalta eipähän mun blogi olekkaan pelkästään kynsi blogi :) Mun vanhemman murmelin viis vee synttärit lähestyy kovaa vauhtia. Ja kun on tosiaan kyse pojasta niin voitte uskoa että Spiderman on nyt just se juttu. Kakusta kun kysyin mimmoisen hän haluaa niin vastaus oli ylläri pylläri Spiderman. Joten semmoisen sitten joudun vääntämään. Onneks on oikeastaan helpoimmasta päästä toteuttaa :)
No aiheeseen liittyen sitten ajattelin tehdä kutsu kortitkin ja tämmöiset niistä sitten tuli. Kortit on toteutettu osittain tusseilla ja osittain akvarelli puuväreillä, joita sitten veden kanssa "laveerasin". Loppu silaukseksi hieman hopea kynää korostukseski. Ja musta se olikin ihan jees ratkaisu, nyt kortit näyttävät erivalossa hieman erilaisilta.



Että semmoinen pika postaus tällä kertaa ja enköhän mä siitä kakustaki sitten kuvaa laita tänne... riippuu tietenkin siitä miten se onnistuu :)

8 kommenttia:

  1. Tosi makeet kutsukortit. Laitapa tosiaan kuvaa kakusta. Mulla pojat täyttää keväällä 4 ja 6 vuotta ja spiderman kakku kyllä pojille kelpaisi. Jos vaikka saisin inspiksen. Viimeksi oikaisin ja ostin marketista sellaiset kuvakiekot, joissa oli autot-teema. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Joo laitan kakusta tosiaan kuvaa jos se vaan yhtään onnistuu niin kuin oon ajatellut. Tilasin ekaa kertaa oikein sokerimassaa sen tekemiseen, ennen oon aina leikkinyt marsipaanin kanssa. Siinä on vaan niin vaaleet värit ettei sillä oikeen saa kunnollisen näköistä tehtyä. Ne vohvelikiekot on kyllä kieltämättä käteviä, itsekkin niitä mietin nuoremman poikani synttäreille viime kesänä :)

      Poista
  2. Ai vitsi, mä nostan hattua kaikille jotka saa aikaiseksi tehdä/maalata käsin jotain, oli ne sitten kynsiä tai kutsukortteja. Hienot!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Piirtämistä oonkin harrastanut koko ikäni, yhä vieläkin sydäntä lähellä. Ei vaan meinaa aika riittää kaikkiin harrastuksiin.

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)