sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Vähän ostoksien esittelyä

Jokin aika takaperin tässä tein ostoksia Pretty.fi verkkokaupasta minulle itselleni ja myös yhdelle ystävälleni. Ihan pikaiseen haluankin niitä tärkeimpiä eli lakkoja teille näyttää.

Elikkäs tilasin kaksi tälläistä beuutyuk:n lakkasettiä. Yhdessä paketissa 6 lakkapulloa, pullon koko on 8ml. Ylemmän setin nimi on Midnight Minx ja alempi on Urban Gril. Mun piti tilata myös se kolmas setti (West end Gril), mutta se oli silloin loppu, nyt sitä näyttäis olevan taas varastossa. Lakat oon ehtinyt jo kiekottamaan, mutta kynsille pääsyä ovat vielä vailla, mutta eiköhän ne pian pääse käyttöön :)

Oottekos muuten huomannut että Pretty.fi juhlii 3.V synttäreitään. Siellä on melkoisia tarjouksia. Ja pitihän mun itseni eilen käydä vähän ale tuotteita tilaamassa. Käykäähän tsekkaamassa josko löytyis jotain teillekkin.
Tarjouksia tämän kuun ajan, tuotteita laidasta laitaan. Kuvaa Klikkaamalla pääsee suoraan tuonne tarjous puolelle :) Ja jos se ei nyt jostain syystä toimi niin TÄSTÄ pääsee kans tarjouspuolelle. Ai niin ja ne molemmat jättikokoiset leimauslaatat ovat myös tarjouksessa!!!!

10 kommenttia:

  1. Kivoja ostoksia & olen itekki käyny tuolla pyöriin ,mut en tilannu ,nyt ei nyöri anna oikein periksi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, no nyt siellä on ihan oikeesti tosi edullisia tuotteita :D Mut joo ymmärrän kyllä että välillä on nyöri tiukalla. Omalla kohdallani se on aika usein näin yh:na.

      Poista
  2. noi Urban Girl lakat on siis niin ihanii, et kuulostan kunnon teiniltä kun hehkutan niitä :D pakko saada! oi kun joku ne mulle lahjottas ;D hahaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh-heh :D No mitäpä se haittaa vaikka välillä vähän teiniltä kuulostaakin, mä kuulostan kuulemma todella usein.
      Noi setithän maksaa alle 9€, eli ei todellakaan pahan hintaisia ole... ja voihan se olla että sitten joskus kun järkkään taas arvonnan tai jonkun muun kilpailun (joka tarkoittaa arvonnan kohdalla sitä että joko 400 julkista lukijaa tulee täyteen tai 1000 postausta) niin palkinnoista voi ehkä juuri kyseinen setti löytyäkkin :D

      Poista
    2. Houkutus kyllä ostaa! onko noi kuinka peittäviä? :)

      Poista
    3. vaaleelle kiekolle peitti kahdella kerroksella, mutta yleensä aidolle kynnelle on sitten se kolmas kerros se täydellisesti peittävä... nythän en oo kynnelle vielä itse näitä testannut...

      Poista
  3. Mun oli pakko käydä tilaamassa yksi jättilaatta itelle synttärilahjaksi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Kumman valitsit? Mä ite ostin sen jossa on noita pelikortteja ja vähän isompia leimoja :)

      Poista
    2. :D Mä sain tänään jo omani, siin on ihan älyttömän nättei kuvioita :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)