sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Maatuskat

Niin siirtyy myös minunkin blogi omaan omistukseeni Bloglovin:in puolelle. Aika kökkö juttu toi mitä nyt on näemmä tulossa, ite en siitä vielä niin hirveenä oikeesti tiiä mutta tulimpa siihen tulokseen että siirrän omat luettavani blogit tuonne bloglovin:in seurantalistoille. Samoilla tulilla kopsasin sitten tuonne sivupalkkiin ton seuraamis nappulan... löytyy tuolta google readerin alapuolelta. Tossa ylempänä on kans yks, mut se on jokseenkin huomaamaton mun mielestä....
Mutta snyt siihen olennaiseen eli kynsiin :) Ostin tässä joku aika takaperin ebayn kautta maatuska water decalseja. Ihastuin niiden ulkonäköön. Ja mulla on nyt näitä kahdeksaa erilaista. Näillä kynsillä tosin vain 4 erilaista. Mutta siis itse water decalseihin ja niiden laittamiseen. En olekkaan aikaisemmin törmännyt sellaisiin decalseihin joiden arkki on siis yksi kokonainen decals pala ja josta pitää itse leikata se silleen läheltä ääriviivoja. Samoin nää decalsit olivat huomattavasta paksummat kuin mitkään koskaan aikaisemmin käyttämäni (ja uskokaa pois oon jo melkoisen montaa käyttänyt ja kokeillut), josta syystä nää olikin melkoisen haastavat kynnelle laitettavat. Mutta lopputulos on ihan ok, vain yhdestä levisivät värit pitkän räpeltämisen takia. Värit ei sen sijaan levinnyt mun mielestä lainkaan vaikka seche viteä käytinkin. Tuli myöskin se kokeiltua että nämä decalsit eivät näy tummemman lakan päällä juuri lainkaan :( Höh! Jonka takia sitten päädyinkin tuohon valkoiseen lakkaan.





Näin siinä taas on käynyt etten oo muka jostain syystä muistanut ottaa lakoista kuvia lainkaan. No onneks muistan kuitenkin mitä oon käyttänyt. Eli valkoinen lakka on Pretty.fi verkkokaupasta ostamani Beautyuk:n valkoinen lakka. Kynnellä vain kaksi kerrosta! Olen oikein yllättynyt kuinka hyvin tää peitti :) Tämä lakkahan on siis useamman lakan setistä (postaus lakoista TÄÄLLÄ luettavissa). Punaiset pisteet on Nail star koristelu lakalla piiperretty kynnelle, päällä Seche Vite niin kuin aiemmin mainitsinkin.
Mitäs tykkäätte, eikö tullutkin ihan pirteät?

Mä oon muuteskin suht onnellinen siitä että sain ystäväni käymään luonani ja asentamaan mulle uudelle läppärille saman vesileimausohjelman mikä mulla oli aikaisemmin käytössä. Mä oon ihan oikeesti suht käsi näissä tietokone jutuissa, ensimmäisellä yrityksellä sain jonkun haittaohjelman koneelle joka olikin sitten melkoisen työn takana saaha poies koneelta. Joten tästä lähtien käytän vain tämän ystäväni apua suosiolla :D

10 kommenttia:

  1. Maatuskat <3
    Mulla on ollut myös jotain decaleja jotka pitää leikata muotoonsa, se on aika ärsyttävää. Ja etenkin kun sen huomaa siinä vaiheessa, kun niitä pitäisi alkaa asetttelemaan kynsille:D

    Söpöt kynnet kyllä tuli näistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo nää oli kyl ihan ehdoton pakko ostaa ku näin nää :) Mutta harmittaa tosin se etteivät oo helpoimmasta päästä käyttää...

      Poista
  2. mikäs tämä "kökkö juttu" on, josta puhut ekana? tuntuu kuin olisin tullut mukaan keskusteluun kesken kaiken kun ei ymmärrä... pitäisikö bloggaajana olla tietoinen jostakin muutoksesta? :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin siis jos mä oon oikein käsittänyt niin tuo google reader poistuu tässä kevään kesän aikana käytöstä. Mäkään en oo oikein päässyt vielä jutn juonesta ihan satasella kiinni, kun en oo ehtinyt lukemaan noita muiden bloggaajien kirjoituksia aiheesta. Mutta niitähän tosiaan on ollut jo useammassa blogissa tietääkseni. Bloglovin on ainakin yksi mahdollinen tapa sitten jatkossa seurata muiden bloggaajien blogeja ja sinne myös nyt itse rekisteröidyin. Koska mä seuraan jo niin montaa blogia etten takuulla muista kaikkien osotteita ulkoota. Tokihan sitten tuo face on yks konsti, kaikilla ei vain ole omille blogisivuille tehty face sivuja... ja sit niitä on vielä pari muutakin niin kuin blogilista ja joku muu minkä nimee en nyt tähän hätään muista.
      Mutta tosiaan oon vähän pihalla vielä asiasta, kannattaa käydä vilkuilemassa muiden blogeista kans juttuja, niin meinaan minäkin tehdä jahka vain ehdin :)

      Poista
    2. okeis, kiitos kun jaksoit kertoa! en ollut kuullut mitään koko jutusta, oi voi. täytynee googlailla lisäinfoa.

      Poista
  3. Kauniit kynnet! Ihanan pirteät värit näissä. :)

    Olen törmännyt nyt muutaman kerran jo siihen, että toiset decalsit eivät näy vaalealla tai tummalla lakalla. Olisipa niissä paketeissa jokin merkintä asiasta, niin helpottaisi kovasti... Pitäisi vain jaksaa kokeilla kaikkia ensin parilla kuvalla.

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)