maanantai 25. maaliskuuta 2013

Mutaista suklaata kimalluksen kera

Jatketaampa lahjakassi lakkojen parissa. Toivottavasti ette kyllästy, tarkoitus ei oo miteenkään prassailla näillä. Tahdon vain että näette nämä kaikki kynsillä.
Annoin vanhemman poikani jäljellä olevista lakoista valita mulle taas pitkästä aikaa kaksi lakkaa. Mun söpöliini <3 Hällä alkaa olemaan ihan kivasti värisilmää jo ja niin mahdottomia yhdistelmiä ei enään näemmä tule :) Olin yhden päivän ihan vain pelkillä koristelemattomilla lakkauksilla joten olen pahoillani kun ylimmäisessä kuvassa ei ole kynsinauhoja siistitty, menin kylvettämään pojat heti kun kynnet olivat tarpeeksi kuivat... seuraavana päivä niistä ei siten liotuksen jälkeen tarvinnutkaan murehtia :D Ja noi koristellut kynnet onkin sitten jo kaks päivää vanhat ja ehtineet kulumaan jonkin verran kärjistään.






Yritin napsia taas kuvia mahdollisimman monenlaisissa valaistuksissa.

Lakat ovat tällä kertaa Dermosil Muddy Chocolate jonka lahjoitti kassiin Dermoshop, päälle lakkasin kerroksen Orly 661 kimaltavaa lakkaa... musta toi hile vaikuttaa holomaiselta, kimaltaa tajuttoman kauniisti. Lakan lahjoitti kassiin Miss Lis. Päälimmäiseksi jälleen Seche Vite.

Ihan kiva yhdistelmä omasta mielestäni :) Oikeestaan noiden mun mukamas kiireiden takia välillä aikatauluun sopiikin vähän helpompi lakkaus.

4 kommenttia:

  1. Oi ku tulikin söpöt, tuli heti mieleen nonparelleilla koristellut mokkapalat :D

    VastaaPoista
  2. Oikeestaan tykkään tosta ruskeen sävystä, vaikki tuu ruskeella juur koskaan lakattua , kivat :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi ruskeet lakkat on semmonen juttu joita mä oon nyt ihan vähän ajan sisällä hommannu. Tai olla puolisen vuotta sitten tasan kaks ruskeeta lakkaa mulla. Kivaa vaihtelua kynsille... jostain syystä aina vaan alkaa tekemään mieli suklaata :D

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)