torstai 14. maaliskuuta 2013

Omat kynteni kuvauspäivälle

Niin edellisessä postauksessa tulikin jo esiteltyä naisten kynnet jotka sain silloin aikaiseksi. Tietenkin itsellänikin oli kynnet laitettu. Ja myönnän tehneeni neljät kynnet ennen kuin olin jollain tapaa edes tyytyväinen. Muista en edes ottanut kuvia, ihan oikeesti ne oli kamalia!
Mutta nämä mitä sitten päädyin hyväksymään olivatkin sitten ihan "kerta se on ensimmäinenkin" kynnet. Eli lakkasin pohjan Color Clubin Beyond lakalla ja leimasin vielä päälle kuvion Color Clubin hololakalla Harp On It. Leima on XL-laatasta DRK-C.
On ihan oikeesti jännä huomata kuin hirveen suuri ero lakkauksella on varjossa ja auringon paisteessa tai jopa lampun ja salamavalon yhdistelmässä.
Pidempiä lätisemättä saatte kynsistä nyt sitten kuvia :) Kertokaahan mielipiteitänne, jookos?

Auringon paisteessa

Auringon paisteessa

varjossa

varjossa

salamavalolla

Kirkkaan lampun ja salamavalon yhdistelmä

Lakat kerroinkin tuolla ylempänä jo. Musta on siis se Beyond. Päälle laitoin nyt ekaa kertaa inm pikakuivattajaa. Hommasin sen ihan kokeilu mielellä MiMax:ilta kun oli jonnin verran halvempaakin kuin tuo Seche Vite. No empä joutunut pettymään :) Kuivuu mun mielestä suht samalla nopeudella, kiilto on hyvin pitkälti samaa luokkaa. Haju hieman vienompi mitä Sechessä. Ja tätä saa myös ohuemmankin kerroksen helposti kynnelle. Aika näyttää kumpaa kallistun lopulta sitten enemmän käyttämään. Ehkä mä jään käyttämään molempia :D

2 kommenttia:

  1. Onks sulla Seche tehnyt sitä, että se kutistaa lakkoja joko kynsinauhan vierustoilta tai kynsien kärjestä? Tekeeköhän INM tätä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä varmaan levittelen molempia niin reilulla kädellä, etten oo huomannut moista ilmiötä kummankaan kanssa. Kynsinauhojen reinathan mä siistin tosiaan vasta kuivattajan laiton jälkeen. Kärjet on mun mielestä pysyneet ihan semmoisina mitä pitääkin kunhan vain kiinnittää levittämis vaiheessa huomoita siihen että kärkiinkin laittaa. INM:n kanssa en oo vielä kuin pari kertaa kokeillut ja mulla tosiaan toimii ihan yhtä hyvin kuin seche, ei vain haise niin pahalle.
      Oon itse asiassa ollu vähän ihmeissäni kun oon lukenut tuon sechen ainakin tekevän tota kutistamista ja kun en oo sitä omillani koskaan huomannut. ietin vaan että voiko siinäkin sitten vaikuttaa se missä vaiheessa sitä laittaa, koska mun kynnet on yleensä jo melkein kuivat kun laitan sitä, mullahan se on vain yksi hyvä päällyslakka jolla saa hyvän kiillon pintaan ja kulutusta kestän pinnan. Hyvä plussana tietenkin se että kuivattaa kynnet tosi nopsaan :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)