lauantai 30. maaliskuuta 2013

Toinen Golden Rosen Jolly Jewels

Niin siis toinen niistä joitka sain testattavaksi BBE Oy:ltä :) Mulla on niitä muutama vielä tuolla odottamassa kynsille pääsyä, ne vain olen ihan ite ostanut. Näitä siis löytyypi Seppälöistä.
Mun ensi kosketus "voileipälakkoihin". Tai siis mulla CG:n It's A Trap-Eze lakka kyllä, mutta empä oo ehtiny sitä vielä kynnelle lakkaamaan. Pulloissa näyttävät erittäin samanlaisilta.

Kynnellä on kaksi kerrosta lakkaa, yllättävänkin hyvin peitti ja lopputulos oli mieluisa. Päivä meni jälleen ilman koristeluja. Seuraavana päivänä sitten vasta koristelin. Oikeestaan olikin aika metkaa miettiä mitä väriä sitä lähtisi lakasta korostamaan. Jostain syystä mun kynsillä on tän talven aikana nähty sinistä aikas vähän joten valinta kallistui sille puolen tällä kertaa.








Elikkäs lakat ovat siis Golden Rose Jolly Jewels 115. Leimaukset tumman sinisellä ja pastelli sinisellä Konadin leimaus lakalla. Leimat ovat XL-laatoista I ja 29. Molemmat olen ostanut MiMax:ilta. I-laatasta en näemmä olekkaan muistanut kuvaa ottaa... höh!

10 kommenttia:

  1. Nää on mageet ! - Meiju

    VastaaPoista
  2. Mulla on se It's a trap-eze, ja mun mielestä ihan täydellinen dupe. On kyllä ihana lakka, noussut nopeasti suosikkilakakseni<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ne on tosiaan hyvin lähellä samaa. Ja ovat munkin mielestä tosi ihania. Aika haastavia vain poistaa, mutta niinhän tuntuu kaikki glitter ihanuudet olevan :)

      Poista
  3. Jännät! Tulee mieleen joku mosaiikkilaatta tai vastaava:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, jotain semmoista oli tarkoitus tällä kertaa luodakkin kynsille. Ihan himpan sekavat ehkä tuli, mutta tykkään kyllä :)

      Poista
  4. Ensireaktioni oli että: "Oho, koristelu vielä noin koristeelliselle lakalle...", mutta wau, lopputulos onkin tosi kiva.

    Terkuin, FF :-)

    (www.funkyandfifty.blogspot.fi)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos oikein paljon. Joo ihan vähän epäilytti kieltämättä laittaa vielä lakan päälle lisää, mutta toisaalta halusin niistä vielä himpan sinisemmät ja päädyin leimaamiseen (jälleen...), mä vaan oon niin huono olemaan muka pelkissä lakoissa, mutta nää herätti ainakin kaupassa käydessä ihan kivasti huomiota :D

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)