sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Vähän lisää vielä miitistä

Miitin järjestäjänä ja emäntänä sain myös lahjoja ihan vain itselleni. Tahdonkin ne teille myös näyttää. Olen niin otettu että! Ja tosiaan en odottanut mitään saavani... kaikki ovat mieluisia ja ehkäpä musta on hieman otettu selvääkin sillä värit ainakin osuivat erittäin hyvin kohdilleen :D

Kaunis pitkä kaulakoru, tulee takuulla käyttöön. Tykkään muutenkin pitkistä koruista ja tässä on vielä tosiaan just nappi valinta väreille :)

Kevään ensimmäiset leikkokukat, no itseasissa ensimmäiset mulle tässä asunnossa. Tulppaanit ovat yksi mun lemppareista juuri monipuolisen värivalikoimansa takia. Ja näissä siis keltaista ja tummenpaa oranssia. Tosi ihania <3

Hih-hih. Tunnelmointiin Party Lite kynttilöitä. Mulla ei ihan oikeesti tavallisia tuikkuja kummempia koskaan ole ollutkaan joten näitä on kiva päästä kokeilemaan. Niin ja pullopussin sisältöä en sen paremmin kuvannut koska en alkoholia tahdo mainostella blogissani, mutta pinkkiä skumppaa siellä on ;)
Myös MiMax antoi minulle lahjan :) Ja on muuten osuva lahja, sillä minähän olen kokoajan enemmän ja enemmän hurahtanut leimaamiseen. Kiitos MiMax:in porukoille, laatta on ollut jo testauksessa ja käytössä. Siitä on kyllä tulossa postausta :) XL-stampperi ja scrapa tuli myös. Muovista scrapaa mulla ei oo ollutkaan :) Toisellainen stampperi löytyy, kiva verrata näitä sitten keskenään.

Eli kuvassa on siis XL-stampperi ja muovinen scrapa. XL-laatta on 48, jossa on mielestäni melkoisen hyvä valikoima koko kynnen kuvioista. Urat on muuten kunnolla syvät ja leimaaminen onnistui tällä erinomaisesti :)
Taidanpa nyt sitten samalla laittaa tähän perään myös yhdet kynnet. Niitäkin alkaa olemaan tuolla valokuva kansiossa ihan kiitettävä määrä kertynyt.
Mutta jatketaan lahjapussin sisällön lakoilla :)

Oriflame Pure Colour Nail Polish Pearly Purple yksinään kynsillä.

Ja tässä päälle on lisätty Oriflamen Veryme Nail Graffiti top coat.


Päälle vielä vetäisin tuon mulle niin tutun ja turvallisen Seche Viten. Yhdistelmä on mun mielestä ihan kiva. Toi Purple lakka on tuollainen metallin hohtoinen ja kimaltelikin oikein mukavasti Graffiti lakan alta. Oli ns. elävämpi kuin tavallinen creme lakka. Graffiti lakka levittyi oikein hyvin. Paksummalla kerroksella sai tosiaan isompaa kuvioo aikaiseksi ja ohuella tuollaista hyvin sirumaista.

4 kommenttia:

  1. Oon haastanut sut mun blogissa :) http://korukynsilla.blogspot.fi/2013/03/kuka-olen-haaste_12.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, yritän ehtiä mahdollisimman pian vastailemaan haasteeseen :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)