maanantai 8. huhtikuuta 2013

Korsettikynnet

Mä ole nyt ihastunut ihan tajuttoman paljon sellaisiin "goottimaisiin" paitoihin joissa on tuo korsetti nyöritys. Kävin itse asiassa muutama tovi takaperin hakemassa postista ensimmäisen sellaisen ja tänä päivänä kun sitä eka kertaa käytin niin pitihän se tehdä mätsäävät kynnet. Paita on syvän viininpunainen ja siinä on mustaa pitsiä. Sen mukaan siis kynsien värikin määräytyi. Helpot, suht yksin kertaiset kynnet, mutta silti ihan kivan näyttävät.




Lakat ovat Color Club Show Time, China Glaze Vertical Rush, Konad musta leimauslakka joka puuttuu näemmä kuvasta. XL-leimaus laatta on 30, sen olen ostanut MiMaxilta. Päälle on jälleen INM pikakuivattaja.
Mitäpä tykkäätte? Oisin kuvan paidastakin tahtonut laittaa... mutta ku eipä oo ketään joka sen kuvaisi mun päälläni :D

8 kommenttia:

  1. Mulla on kans toi laatta ja tätä korsettia on tullut kokeiltua...Muttatuota... Meni sitten vähän vinoon, joten lähti mäkeen aina nopeesti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla tais mennä tuurilla suht suoraan :D Mä tykkään kyl koko laatasta, siin on taas melko monenlaisii kuiviota :)

      Poista
  2. Katoin ensin, et olit maalannu tuon korsetin mut olikin leimattu. :D Tosi kauniit silti. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu leimattu tosiaan on (pääsee helpommalla :D ) ja kiitos :)

      Poista
  3. Uuu, miten kivat ;D Harmi, ettei saatu paidasta kuvaa, joku toinen kerta sitten! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Joo eiköhän siitä paidastiki jossain vaiheessa kuvaa saada, on meinaan ollut kovasti käytössä :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)