lauantai 13. huhtikuuta 2013

Parit mun tekemät korvakorut

Tutun näköisiä rusetteja... eikö? Näitähän siis voi käyttää kynsilläkin. Mä sain nää Tikeltä mun Kynsinaisten ringin paketissani. Itse en halunnut niitä kynsilleni laittaa joten päätin tekaista niistä pari paria korvakoruja :)
Tälläisiä niistä sitten tuli.

Ovathan ne vähän kookkaamman puoleisia, mutta ihan tajuttoman kevyitä ja mulle tuleekin tämän tyyppisiä koruja käytettyä ja nämä siis jäävät ihan omaan käyttöön.
Muuten onkos näitä ollut taas vähän vähemmän "ei kynsi postauksia"? Mä oon jatkuvalla syötöllä kyllä touhunnut ja tuunaillut täällä kotosalla... jotenkin en oo vaan saanut aikaiseksi niistä postattua. Ilmoitelkaa jos tahdotte enemmän näitä muunlaisia postauksia... niihin on kyllä materiaalia :)

6 kommenttia:

  1. kivoja korviksia oot myös tehnyt

    VastaaPoista
  2. Musta nää ei oo yhtää liian kookkaat. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sopii mulle että ovat vähän isommat ja saahan ne näkyäkkin ja näkyvät myös senkin takia kun mulla on lyhyet hiukset :) Aina tarvii olla niin pientä sievää, suurempiki voi olla kaunista. Pätee aika moneen asiaan :)

      Poista
  3. Aivan ihania! Varsinkin noi alemmat rusetit on superkivat! :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)