keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Soveltaminen kunniaan

Näissä nimenomaisissa kynsissä oli melkoinen homma. Meinas välillä oikeesti epätoivo iskeä! Mutta poikia lainatakseni: "koskaan ei saa antaa periksi". En antanut ja mielestäni lopputulos on kyllä sen arvoinen.
Niin kynsiin on jälleen käytetty miitiin lahjoitettuja lakkoja.
Pohjalla on tällä kertaa Depend sävy 354, aivan vaalea lila lakka. Kahdella kerroksella sain kuitenkin muuten peittävän lopputuloksen :) Lakan lahjoitti pussiin Top-Kosmetiikka.
Seuraavaksi päästään siihen soveltamis osaan... heh-heh... Mulla on tuolla laatikossa pitkään lojunut erilaisia ranskalaiseen maniin tarkoitettuja rajaustarroja. Yleensä jos sellaisen teen niin teen vapaalla kädellä... No nyt sitten mietiskelin että en tahdo tehdä suoraa viivaa. Joten kaivoin tarrat esiin, odotin että kynnet ovat tarpeeksi kuivat ja asettelin ne kynnelle poikittain :DD  Tarrojen leveys jopa vielä riitti!!! Eli mun kynnet voi vielä luokitella ehkä lyhyiksi.
No rajaus siis paikoillaan ja seuraavaa lakkaa kehiin, joka muuten on MaXFactor Glossfinity 120 Disco Pink. Kerros riitti kapeisiin kynsiin, kaksi keskisormeen ja peukaloon.
Tarrojen poisto ei ollutkaan sitten mietenkään helpoimmasta päästä. Oikeestaa voin nyt sanoa että mua niin nauratti poistaa niitä mun oikeesta kädestä. Mä en tajuu miten en vaan saanu mun pinsettejä muka hyvää asentoon vasempaan käteen :D Kyllä siinä tuli tehtyä yks jos toinekin ranteen vääntely ennätys... ja siis mähän oon lähes molempi kätinen jonka takia tää oli outoa. Oisko kyseessä sitten ollut vaan se kun tarrat olivat väärän suuntaisesti. Mene ja tiedä :D Mutta njooh, hieman turhauttavaa oli. Lopuksi siis rajasin raja kohdat mustalla koristelulakalla ja vielä päälle hieman glitterlakkaa Delia art 23. Päälle inm ja kynnet olivat valmiit...









Ai niin ystäväni Noora muuten teki mun puolestani näihin kynsiin lahjapussista väri valinnan. Onnistuneen sellaisen mielestäni, eikö?

8 kommenttia:

  1. oi toi disco pink, siitä tuli niin yks mun lemppareista kun testailin sitä muutama viikko sitten! - meiju

    Ja muuten kivat kynnet, tosi kekseliäät!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis toi lakka on älyttömän hyvä koostumukseltaan ja peittää myös hyvin :)

      Poista
  2. siisti idea tehdä tuollain "väärin" päin! ja muikea väriyhdistelmä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Värit osuivat tällä kertaa munkin mielestä kivasti kohdilleen :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)