sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Tiiliseinälle släpättyä

Joo täytynee myöntää että mulla on vissiin jonkin sortin idea masis tällä hetkellä. Tai on niitä ideoita mut mikään ei vaan tunnu onnistuvan niin kuin mä haluaisin. Hirveesti tekis mieli lakata ja sit ku aloittaa niin kynnet on jotain ihan hirveetä. Kynnet oon onnistunu pitämään suht pitkinä, JEI! Mut sekään ei tunnu nyt asiaa yhtään helpoittavan. Jotenkin on niin plääh olo.
No kuitenkin muutamat ihan siedettävät kynnet oon saanut aikaiseksi. Tässä niistä yhdet. Ja ei taida yllättää ketään että ovat leimaamalla jälleen toteutettu.
Pohjalakkana toimivan lakan olen saanut Tiialta Kynsinaisten ryhmästä oman pakettini mukana. Olikin mukava yllätys kun hoksasin tämän olevan tuoksulakka :) Mun näpit tuoksuivat yllätävän pitkään miedosti persikalta :)





Njooh... hirmuinen rivi leimauslakkoja jotka siis kaikki ovat Konadin. Sitten on tää Rimmel 053 Apricot Punch. Leimaus laatta on CRK-C.

10 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos :) Mun piti vielä lisätä näihin jotain kirjoitusta... mutta ku kynnet on tyypillisesti kömmähtäneet niin päätin jättää tämmöisiksi :D

      Poista
  2. Kivat! Oonkin katsonut että olet saanut kynnet hyvään mittaan! toivotaan että pysyvät hyväkuntoisina=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Joo täytyy kyllä sanoa että Color Clubin Vita Baselle kuuluu kiitos kynsieni pituudesta ja hyvä kuntoisuudesta. Sitä oon nyt säännöllisesti käyttänyt ja yhtä pientä lohkeamaan (joka siis sai ihan tajuttoman iskun ja pienen pieni kolo siitä tuli)lukuun ottamatta ovat kynnet voineet hyvin ja kestäneet.
      Opin Nail envyä käytin melkein kuukauden ja siitä ei ollu mulle yhtään mitään taikaa... nyt onkin sitten Vita Basea 3 täyttä pulloa jo odottamassa... Vähän hamstrasin ku oli alessa :DD

      Poista
  3. Ideamasista ei kyllä huomaisi tekeleistäsi, jos et et itse kertoisi... Kekseliästä jälleen kerran ja onnistunut toteutuskin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kuule pahasti masentaa ku mikään ei tunnu onnistuvan... ideatkin on vähän heppoisia olleet. Kaikkein kauheimpia epäonnistumisia en oo ees viittiny täällä julkaista :D Ne ei oo olleet kaunista kateltavaa xD

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)