perjantai 10. toukokuuta 2013

Kismet

Nonni, lisää hololakkoja pukkaa :D Tällä kertaa kynsillä siis Color Club:in Kismet. Mä oon itseasiassa yrittänyt jo todella kauan metsästää kunnolla keltaista hololakkaa, mutta mistään ei tunnu sellaista löytyvän. Joten kun tässä on hieman edes keltaisen vivahdusta niin saa olla ns.lohduttajana mulla sen aikaa kun se oikea löytyy. Oikeestaan tää on enemmän sellainen vihertävän kullan värinen, mutta pitihän mun nyt jollain tavoin uskotella oikeesti tarvitsevani tämän :D









Kuvia on taas tuhoton määrä... noo milloinhan mä opin niitä karsimaan silleen tunnottomasti? Tuskin koskaan :)
Niin lakan päällähän on siis leima joka on laatasta... hmmmm... niin en oo ottanut siitä kuvaa! No onneks se on kuitenkin tossa käden ulottuvilla. Laatta on siis Apipilan 01 ja ostettu Mimax:ilta. Laatasta löytyy kaksi koko kynnen tähtikuviota. Tämä mikä kynnellä nyt on, on se väljempi ja iso tähtisempi versio :)

4 kommenttia:

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)