maanantai 27. toukokuuta 2013

Mosaiikkia ja holoa

Tässä juuri huomasin, että mulle on oikeesti siunaantunut hololakkoja enemmän kuin oon ees tajunnut :D Onko se paha??? Eiiiiii :D Holot on ihanii joskin melkein vaativat sen kauniin ilman kaverikseen. Tällä kertaa kaivelin tuota mun pöydällä majailevaa laatikkoa jossa on lakkoja jotka eivät ole vielä kynsille kertaakaan  päätynyt. Sieltä sitten löytyi tämän kerran kynsien lakkauksien lakat. Nimettömässä on W7 Mosaic, kaksi kerrosta riitti peittävään tulokseen. Tämän lakan sain erään tilauksen yhteydessä MiMax:ilta. Muissa kynsissä on Depend Holographic 2036, tämän olen ostanut käytettynä :) Muistaakseni laitoin kolme kerrosta. Kaikissa kynsissä on alla vielä Nfu'Oh Aqua base jonka olen ostanut Pretty.fi verkkokaupasta. On kyllä oikeesti todella hyvä holojen alla, oli sitten minkä merkin hololakka tahansa kyseessä :)










Ai niin onhan mulla leimatkin kynsillä :D Joo kannattaa tehä het aamulla postauksii... ajatus ei näemmä vielä yhden kahvi kupillisen jälkeen juokse :) Eli laatta on MiMax:ilta ostettu XL-leimauslaatta 39 ja leimauslakkana on jälleen Konad tummansininen.

2 kommenttia:

  1. ihanat mulla kans toi w7 lakka ja värjäs kynnet hieman siniseksi vaikka oli aluslakka kerro jos sulla tekee saman

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyl kaunis lakka. En mä huomannu että ois värjänny kynttä ku poistin lakan, mut voihan sekin olla aluslakasta kiinni...

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)