perjantai 17. toukokuuta 2013

Oui

Pitkästä aikaa välillä Orlyn lakkoja. Tämän ihanaisen lakan sain muuten Mirvalta Kynsinaisten ringin kautta. Mirva oli käynyt kattomassa tuon mun blogilla olevan Whislistin läpi (en oo muuten sitäkään muistanut päivittää aikoihin, taitaa olla aika ottaa itteeni niskasta kiinni ja käydä sekin läpi... osanhan olen sieltä jo saanut/itse hommannut). Jos en väärin muista niin Mirva hommas tän samaisen lakan myös itselleenkin :)
Tajuttoman kaunis ja ilmeikäs lakka, joskin todella vaikee kuvattava... josta syystä kuvia on taas paljon. Niin siis lakka on Orly Oui, melko tumma violetti jossa on tuollaista kultaista pienen pientä flakies hippua (tiedä sitten mikä tuon lakan oikea kategoria on... saa vinkata jos joku tietää!!!) Vähän semmoinen metallinen fiilis tuli josta sitten kekkasin koittaa Seppälästä hommaamia neliö niittejä. Ja nehän sopi kynsille mun mielestä kuin nenä päähän :)









Oon tässä muuten miettinyt kohtuuhintaisen järkkärin hommaamista. Saapi suositella ja kertoa omia kokemuksiaan jos niitä on... Mä oon kieltämättä vähän pihalla noissa tekniikan jutuissa, mutta alkaa hieman tympimään julkaista tälläisii epämääräisii kuvia kynsistä kun ne oikeesti näyttää luonnossa ihan erilaisilta.


4 kommenttia:

  1. Haah, just samalla lakalla oot tehnyt kynnet kuin mitän mulla on jo kuvina odottamassa enkä ole ehtinyt vielä postata :D
    Kaunis lakka vaikkakin aika vaikea kuvata!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu todella haastava lakka kuvata tosiaan. Mut sie tiedät kuin kaunis lakka tää on livenä :D

      Poista
  2. Ihanaiset kynnet! :) Ja tuo lakka on kyllä kaunis!

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)