maanantai 13. toukokuuta 2013

Paratiisin linnut

Joo nyt tuutte näkemään mulle suht poikkeukselliset kynnet. Myönnetään etten ole yhäkään punaisten lakkojen suurin ystävä, mutta oikeesti tää on enemmän oranssi kuin punainen. Pöljä kamera!!! Ja toinen jonka myönnän on se että mulla on todella harvoin ranskalaista kynsillä olipa se sitten millä värillä tahansa. Mutta poikkeus vahvistaa säännön ja nyt niitä molempia löytyy.
Lakka on Isadoran Birds of Paradise ja sen olen saanut Lymiltä jälleen tuolta Kynsinaisten ringin kautta :) Isadoran lakat ovat sutiensa puolesta aika unelmia.
Kärjissä on Color Clubin Art Club Black Hologram lakkaa. Kaunis, mutta kestävyyden kannalta kärjissä ihan susi. Mähän oon siis tätä lakkaa koristeluun käyttänyt monen monta kertaa ja silloin on kyl pysynyt oikeinkin hienosti, mutta eipä tuo kynnen päälysosa samanlaiselle kulutuksella joudukkaan kuin kärki.








Päälle oon taas sitten tuon inm pikakuivattajan laittanut. Kokoajan enemmän ja enemmän musta tulee sen suosikki... mutta niin uskallanko kuitenkaan hylätä ihanaisen Seche Viten? Tuskin, eipä siitä mitään haittaa ole vaikka onkin kaks hyvää pikakuivattajaa... Mulla tosin odottaa ainakin yks pikakuivattaja kokeilua vielä... tipat, niitä en ookkaan koskaan koittanut.
No mitä mieltä olette yhdistelmästä?

4 kommenttia:

  1. Nappi värikombo! Ja mahtavan tasainen tuo lakkojen värinen rajaviiva, vetäisitkö vapaalla kädellä ne?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) No en tällä kertaa tehny vapaalla kädellä :D Noi glitter lakat on siihen mulle vähän turhan haastavia, eli tarrojen avulla on tehty :)

      Poista
  2. Tosi ihanat kynnet! :)

    Kiva muuten toi sun uus bloggerkuva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Niin ja kiitos, kuva on ollut mulla hetken käytössä myös faceprofiilissa. Taitaa olla n.kk vanha kuva :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)