perjantai 3. toukokuuta 2013

Pink Voltage

Ihan oikeesti kevät on varmaan mulla oikeesti alkanut. Alkaa kirkkaat värit viehättämään koko ajan enemmän ja enemmän silmää. Näillä kynsillä on taas myös yksi biletys ilta vietetty. Kivasti kiinnitti kanssa juhlijoiden huomion :)


Kiireellä jälleen tehdyt niin lakoista en oo ottanut kuvia. Kuitenkin lakat ovat siis China Glaze Pink Voltage. Leimaukset mustalla Kondin leimauslakalla. Joitain kohtia oon leimauksesta korostanut Color Clubin Art Club Black Hologram koristelulakalla. Leimauslaatta on M laatta. Päällä on inm pikakuivattajaa.

6 kommenttia:

  1. Nämä ovat aivan ihanat kynnet! Enkä yhtään ihmettele, että ovat kiinnittäneet muiden huomion, onhan toi lakka niin kirkas! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Toi lakka on kyl ehdottomasti pinkeistä yks mun suosikkejani :) Jostain syystä mua säväyttää oikeen kunnolla kirkkaat värit huomattavasti enemmän kuin pastelli sävyt :)

      Poista
  2. Oijjj niin nätit ja ihanan kesäiset! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Neot ja kirkkaat värit on just ihanii mun mielestänä :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)