torstai 23. toukokuuta 2013

Saisinko mä sun numban???

Niin siinä vain kävi, että minäkin sitten lankesin näihin "karheisiin" lakkoihin. Olenkin näitä pikkuhiljaa hommannut muutaman. Ensimmäisen kerran nyt sitten oikeen kynsillä saakka :) Nää taitaa olla sellaisia lakkoja jotka vaativat hieman totuttelua... alkuun mua häiritsi ihan törkeenä että kynnet tuntuivat oudoilta... Hiplasin kynnen pintaan huomaamattani tai ainakin mun kultani niin illan mittaan sanoi :P No, joka tapauksessa lakka on ollut nyt 3 päivää kynsillä ja enää ei häiritse lainkaan. Mikä muuten on myös todellakin hämmentävää, ainakin mun mielestä niin tähän lakan päälle ei oikeesti tehnyt mieli mitään koristelua tehdä. Todella kaunis lakka ihan yksikseenkin :)




Lakasta en sitten ottanut kuvaa, mutta näkyypä tuo pullo tuossa yllä olevassa kuvassa. Kyseessä on mini OPI Get Your Number Maryah Carey Liquid sand  kokoelmasta. On mulla noi muutkin kun hommasin alkuun juuri tuollaisen mini setin :) Setin ostin MiMax:ilta.

2 kommenttia:

  1. Mmm.. khyl, tekstuuri lakat tuntuu olevan nyt se juttu ja mä tykkään ,olis vaan rahhoo hankkia .. on stay the night kokonaisena , tämä mininä ja ja ja .. mikäs se kolmas oli ... ööh .. mininä ... Can`t let go .. sehän se ;)! Kikon tekstuurit, Cg:n pari tekstuuria ja zoyat harkinnassa .. barry m:kin kelpais .. lievää yli tarjontaa köyhälle ;)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mulla on kans pari CG:n texture lakkaa, vielä en oo niitä ennättänyt kynnelle kokeilemaan, ootan niiltä kyllä paljon ja kiekolla näyttivät melkoisen kivoilta :) Ja ei oo kyl ainut joka on joutunu rahatilanteen takia rajoittamaan ostoa... mulla on menossa ny ostolakko lakkojen kohdalla... mut joo ohan noita viel tosi monta jota en oo ees ehtiny testaamaan joten ehkä mä sinnittelen niiden kans vielä jonkin tovin :D

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)