lauantai 25. toukokuuta 2013

Varpahat saivat myös lakkauksen

Mä oon ollu kieltämättä todella laiska nykyään lakkaamaan varpaiden kynsiä. Yksi syy siihen on että pidän omia varpaitani todella karmean näköisinä :D Mutta nyt tulee paljain jaloin jo jonkun verran myös ulkona hipsuteltua niin pitihän niihinkin jotain saada.
Lakaksi valikoitui Sante No.20 joka on tuollainen rusehtavan viininpunainen tumma lakka. Olen tämän saanut testattavaksi Ecobeauty verkkokaupasta. Lakka on luonnonkosmetiikkaa ja merkiltä löytyy kivasti väri vaihtoehtoja. Lakka on ollut mulla nyt puoltoista viikkoa kynsillä ja kulumista tietenkin hieman näkyy jo, mutta ei paljoa! Ainostaan pottuvarpaan kynnellä on päälyslakkaa noiden niittien takia jotta pysyvät paremmin paikoillaan. Niin ja nuo pyöreät metalli niitit olen saanut MiMax:ilta yhden tilauksen yhteydessä, ne on tosi upeita vähän tuollaisia hologarmmiaisia ja auringossa kimaltavat kauniisti. Ovat pysyneet paikoillaan todella hyvin :)
Tarkoitus oli saada hieman mokkapalamaista mielikuvaa tehtyä näistä, ihan ok onnistuinkin :)





4 kommenttia:

  1. :).
    Mullakin on ollut varpaan kynsilläväri jo jotain viikon verran .. sehän tosiaan meinaa sitä, että KESÄ on saapunut x)! Mä en noita koristellut millään, sivelin vaan Wettiksen DREAMY POPPY:a pintaan , söpö pinkki <3 .. lakka lähtikin ö-mappiin tuon jälkeen, oli pahasti jo jankkiintunut .. tartteis vaihtaa lakka myös warpaan kynsille <3.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kumma juttu ettei noita varpaan kynsii tuu muuten oikeesta ku kesällä lakattua. No näillä mennään niin pitkään ku siistinä vaan pysyy :)

      Poista
  2. Pitäis ite kans varpaankynnet taas lakata :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)