sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

Golden Rose Jolly Jewels 105

Näistä tulloo mieleen jotain syreenipuskan tapaista, tosin yhdistän siihen myös hirveen pörinän ja pakoon juoksemisen :D Mä pelkään ampiaisia ihan sutena, allerginen kun niiden pistoille oon.
No siis joka tapauksessa, mulla on näitä Jolly Jewelssejä vielä pari testaamatta, kyllä nekin kynsille takuulla jossain vaiheessa ehtii. Nämähän olen nyt ite ostanut Seppälästä. Koristelu oli aika vaikee näille lakkauksilla, ei välttämättä ois edes mitään vaatinut. Mutta kun oon mikä oon niin pitihän mun ny jotain lykätä kynnelle lisäksi. Tällä kertaa siis muutamia tähden mallisia strasseja :D Paljoo ees näy, mutta siellä ne kuitenkin on.




Kynnellä on kaks kerrosta, ois voinu kyl kolmannenkin laittaa muutamaan kynteen, mutta joo, jotenkin takaraivossa kummitteli lakan poistaminen ja tyydyin kahteen :)

2 kommenttia:

  1. mä havaitsin ainaki hyväksi lakanpoistoksi noille jolly jewels lakoille lidlin asetoonisen kynsilakanpoistoaineen foliotekniikalla

    VastaaPoista
  2. Mulla oli justii tuota lakkaa kynsissä :) Ja sen poistaminen oli yhtä tuskaa :D

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)