sunnuntai 7. heinäkuuta 2013

Hologram lakkaa ja kultaisia decalseja

Melkoisen kauan tämäkin lakka on hillunut mun testaamattomien lakkojen laatikossa. Vaan nytpä kaivoin sen sieltä esiin ja nää kynnet ovatkin mun jussi kynnet. Ja joo oon pahasti jälleen myöhässä postaustahdistani. Sallittakoon se mulle näin kesällä :) Ja jos luulette että kyse on vain kynsistä niin näkisittepä mun asunnon :D Joo, ei oo helteillä oikeen napannu mikään fyysisesti rasittava juttu.
Niin siis kynsillä on tällä kertaa China Glaze Holographic When Stras Collide lakka (ostettu MiMax:ilta). Päällä on Adeninalta saadut kultaiset water decalsit 







Kuvia on nyt taas melkoinen määrä, ja vain sen takia jotta sain molemmista tuotteista asiallisia kuvia :)
Mites teidän juhannus meni? Mulla oikeinkin rattoisissa merkeissä. Olikin 5 vuoteen eka kerta kun ylipäätään ees vietin mitenkään juhannusta, pojat olivat isällään ja minä ystävien kanssa. Muut lapsivapaa päivät tulikin käytettyä ihan vain univelkojen pois nukkumiseen ja leffojen katseluun :)

5 kommenttia:

  1. Mikä ihana violetti <3 Tosi hyvin käy kultaiset koristeet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tässä kävin joku aika takaperin mun lakat väreittän läpi ja yllätuin että mulla on kaikkein eniten violetteja ja liloja lakkoja. En ees oo tajunnu että niitä oli noin paljon. No osa lähtee eteen päin. Tää postauksen lakka kyllä jää kotiin :)

      Poista
  2. Tää on kyllä kaunis. Taitaa jäädä syssymmälle mulla tän testailu, on niin paljon vielä kesäväri-lakkoja odottelemassa etten vaan ehdi:)

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)