maanantai 29. heinäkuuta 2013

Love is Enough

Adenina:lta sain testattavaksi jälleen yhden A-England lakan. Sävyn nimi on Love is Enough. Kuten muuten huomaatte niin nyt on harvinainen tapaus... en oo koristellut kynsiä millään tavoin! Ja kyllä, ihan tarkoituksella. Mä taidan olla oikeesti nyt tän värin ikuinen ystävä. Kuten kuvista voi huomata kuinka moni ilmeinen tää lakka on kynsillä. Valon mukaan sävy vaihtuu melkoisesti, miksipä tätä siis peittämään millään tavoin. Vaikka kesä onkin niin mulla on paljon tummaa vaatetta yllä ja nää sopi niin nakutettuna mun yhden mustan topin jossa on pronssin värisiä metallihelmiä koristeena :) Näillä kauniin yksin kertaisilla kynsillä oltiin kolme päivää jolloin muuten oon ottanut myös nämä kuvat. Ei mitään tolkutonta kulumista kynsien kärjissä havaittavissa. Joten omasta mielestäni lakka kestää kulutustakin oikein kivasti.
Oikeinkin mukavaa kun oon päässyt nyt pariinkin A-England:in lakkaan tutustumaan paremmin.









Tällä kertaa en sitten ottanut lakasta kuvaa... mutta linkin takaa sen kyllä löytää. Kynnellä on tuon Love is Enough lakan lisäksi inm pikakuivattaja.

2 kommenttia:

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)