keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

Paidan tuunailua

Tai oikeemmin helmien kirjailua :) Mulla on jo yksi tämmöinen samanlainen paita jonka oon tuunannut paljeteilla. Paidan malli on aivan ihana!!! Joten pitkän metsästyksen jälkeen löysin Na-Clothing verkkokaupasta samanlaisen. Paita on siis ihan ilman mitään koristeluita jos ei noita hihoja oteta huomioon. No ikuinen harakka kun oon niin pitää paidassa olla jotain bling-blingiä ja sitähän saa helpolla kun itse ne siihen tekee :) Laskin nopeaan että helmiä meni paitaan yhteensä 482kpl :DD Eli jonkin tovin niitä tosiaan ompelin paitaan. Ryökäleen kännyn kamera vääristää useimmissa kuvissa paidan väriä, mutta joo ihan kunnolla tumman musta se on.








Niin tosiaan siinä mun toisessa paidassa on semmoisia helmiäisen hohtoisia mustia ja kuparin värisiä ympyrä paljetteja. Valitettavasti paita on nyt just pesussa joten en kehannut likaisesta paidasta ottaa kuvia :D Mutta samat kohdat siinäkin on kirjailtu mitä tässä uudessa paidassa.
Kuinkas moni muuten harrastaa muutakin näpertelyä/tuunailua kynsien koristelun lisäksi?

6 kommenttia:

  1. Vau, oot kyllä nähnyt ison homman tuunauksessa ja kyllä kannatti! Tosi hyvännäkönen :)

    Mä en oikein osaa näitä tuunailuja, koska ne ei aina näytä samalta valmiina kuin ajatuksissa (niinkuin kynnetkin..).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Oon kyllä ihan tyytyväinen lopputulokseen ja varsinkin kun löysin kätköistäni noita oransseja putkihelmiä. Noh, ehkä vähän kesäinen siitä tuli, mutta saahan sitä värejä talvellakin käyttää :)

      Et oo muuten ainoa jolla ajatus ja toteutus eroaa toisistaan, mulla juurikin kynsien kanssa tapahtuu näin hyvin usein. Idea vähän niin kuin muokkaantuu matkan varrella :) Tästä syystä mulla nykyään on enään mitään tarkkaa ideaa millaiset teen. Ehkä enintään lakan ja aiheen suunnittelen etukäteen, aina en edes sitä vaan annan poikieni päättää millä värillä/väreillä lakkaan kynnet seuraavaksi :D

      Poista
  2. Huhhuh, sä oot nähnyt hirveesti vaivaa! Hieno on kyllä! :)
    Mä en yleensä jaksa keskittyä kauaa yhteen hommaan, joten mulla ei ikinä valmistuisi tollainen paita :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Naapurit vähän katto mua ku menin poikien kanssa takapihalle. Ite asettauduin meidän grillipaikalle jossa on hyvä pöytä ja tuolit. Levittäydyin sinne helmien ja muiden tarvikkeiden kanssa ja aloin ompelemaan :) Mutta joo, tuli käytettyä hyvin hyväkseni kauniit ilmat ja pojat pääsivät samalla leikkimään :) Ei tohon paitaan menny varmaan viittä kuutta tuntia pidempää aikaa oikeesti :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)