tiistai 2. heinäkuuta 2013

Vinomani

Nää kynnet onkin luuhanneet melkoisen kauan täällä mun koneella, joten on ehkä aikakin tehdä näistä postaus. Jälleen lakkoja tuolta mun testaamattomien laatikosta :) Kynnellä on siis Kinetics Breeze, joka on melkoista luirua, en jaksanu enää kolmannen kerroksen jälkeen edes yrittää että saan sillä peittävää lakkausta aikaiseksi. Joten siis keino kaksi käyttöön... vinomani :) Kynnen kärjessä on Kleancolor 24 Carat lakkaa kaksi kerrosta, lakkauksen rajalle sitten mustalla leimasin tuollaisen rusettimaisen ketjukuvion. Ei oikeestaan lainkaan mun näköiset kynnet mutta joo kivaa vaihtelua jälleen :DD







Laatta on XL-laatta J. Tän oon ostanu ebaysta mutta tää kyseinen kuvio monen muun kuvion kanssa löytyy MiMax:illa myytävästä J-laatasta kans, ovat vaan eri järjestyksessä :D

6 kommenttia:

  1. Kivat kynnet! Mulla on myös tuo Breeze ja muistaakseni laitoin sitä viisi tai kuusi kerrosta ennenkuin se peitti kunnolla :/ byää mäkin haluan tollasen laatan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Harvoin mua harmittaa jos lakka ei oo 100% peittävä, mutta tässä raja näkyi kyl häiritsevästi. Onneksi on sit konsteja peittää se :D
      Onhan noita laattoja tääl suomeski myytävänä ja välillä jopa tarjouksessa kun jaksaa vaan seurailla tilannetta :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)