maanantai 19. elokuuta 2013

Isadora Pink Crush

Ensimmäinen tallinnan tuonti kynnellä. Ja oikeestaan ensimmäinen tekstuurilakka joka oli mulle todella miellyttävä. Mullahan on myös China Glazen ja Opin tekstuurilakkoja, jokainen todellakin erilaisia rakenteeltaan ja pinnaltaan. Myös kuivumisajat ja pinnan lopullinen tekeytymisaika vaihtelee. Tässä lakassa pinta jäi kyllä karkeaksi, mutta ei häiritsevästi... vai voiskohan johtua siitä että mä alan vihdoin tottumaan karkeaan kynnen pintaan??? Mene ja tiedä :) No joka tapauksessa lakka kuivui nopeasti, JEI! Kerroksia on kaksi kynnellä. Ja voi mikä kimallus, mun harakka minä on onnensa kukkuloilla. Ja vaikka nää nyt täällä kotomaassa maksaakin enempi, niin mä haluun näitä lisää!!!




Tuttu kuva muuten tässä viimeisenä?? :D Vilahtaa haaste postauksessa :)
Niin lakat tuskin hirveesti kommentointia tarvii... musta konadin leimauslakka ja sit toi Isadoran Pink Crush, päällä inm pikakuivattaja. Leimauslaatta on MiMax:ilta ostettu XL-leimauslaatta 29.

2 kommenttia:

  1. Kivat kynnet! Noi leimat on söpöt :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mulla taitaa olla jopa 4 erilaista leimaa tästä rusetti päisestä kallosta :D Mitenkään tarkoituksella en oo niitä hamunnut, mutta nyt on sitten mun pääkallopaitaan sopivia leimoja oikeen urakalla :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)