sunnuntai 11. elokuuta 2013

Lastenohjelmakynnet- kohta 10.

Haastetta taas vähän eteenpäin. Mun oli tarkoitus maalata nämä vapaalla kädellä ensin kynnelle, mutta mun peukalo ei ole vieläkään oikein kunnossa ja käsi täriseen jännittäessä ihan mahdottomasti :( No mutta, en lannistunut kuitenkaan vaan muistin että mulla pitäisi olla jossain leimauslaatassa tuon keskimmäisnen Power Puff Girl:n kuva. Yllätykseni niitä oli kaksi joka siis oli tietenkin yhtä parempi :) Leimasin kynnelle ensin jokaiseen sormeen erilaiset "powermaiset" leimat jonka päälle lähdin tekemään pienemmät leimaukset ja osaa niistä sitten väritin hieman (ja niistä taas huomaa tuon oikean käden tärinän :S )







Lakkoja jälleen ihan tolkuton määrä, joista suurin osa siis Konadin leimauslakkoja. Niitä en nyt lähde tässä erikseen luettelemaan. Pohjimmaisena oli Beauty Uk:n persikan värinen lakka (setistä Urban Girl ja ostettu Pretty.fi verkkokaupasta), Nfu'Oh NFU033 (saatu pretty.fi), värittämiseen käytin muutamaa Oumaxi akryyliväriä ja päälle inm pikakuivattaja.

Ja seuraavaksi käytettyjä leimauslaattoja...
 m18 joku ebayn epäaidoista laatoista...

DRK-C ostettu cesars:ilta


XL-laatta 29, ostettu MiMax:ilta

XL-leimauslaatta I, ostettu Mimax:ilta

Apipila 01 by Mimax

XL-leimauslaatta B, ostettu Mimax:ilta

Apipila 02 by Mimax
Huh-huh! Olipas siinä tällä kertaa matskuja käytössä. Harvoin sitä näin montaa eri juttua yksien kynsien tekemiseen käyttää :) Kuitenkin lopputulos on suht ok, ainakin mun mielestä. Kuitenkin toivon tuon peukaloni saavan kuntoon mahdollisimman nopeasti, sillä vapaalla kädellä maalaamista alkaa olla jo melkoinen ikävä.


18 kommenttia:

  1. Hauskat varmasti joku pikkytyttö ois onnestaan tämmösistä =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmi kun tuttujen perheissä ei oo hirveesti pikku tyttöjä :( Mutta onhan nää itellekki ihan kivat :D

      Poista
  2. Voi että, mun lemppariohjelmani! Tosi ihanat :)

    http://www.newhobbynails.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Tää kuuluu munkin lemppari lasten ohjelmiin. Poikani eivät tosin oo tästä hirveän kiinnostuneita kun "tyttöjen" ohjelma on :)

      Poista
  3. Blogissani on arvonta käynnissä, olisi kiva jos osallistuisit. :)

    http://delicacynails.blogspot.fi/2013/08/delicacy-nails-1-vuotta.html?m=1

    VastaaPoista
  4. Wau, sä kyllä jaksat näperellä :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Tää olikin pitkästä aikaa oikein leimalujen summailua ja näpertelyä kirjaimellisesti :) Harvoin todellakaan vaivaudun kaivamaan noin montaa laattaa käyttöön, mutta joo idea vaati tällä kertaa tämän :D

      Poista
  5. voi kun kivat kynnet :) Itekkin nuorempana seurailin tehotyttöjä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Tehotytöt on kyl tosi jees sarja, ei vaan enään tuu mun mielestä miltään kanavalta just ny, mutta toisaalta tuskin jäppiset mun sitä ees antais katsoa :D

      Poista
  6. Todella hienot :)

    Sinulle on haaste: http://laatikollinenlakkaa.blogspot.fi/2013/08/haaste-nain-muokkaan-kuviani.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Haaste onkin jo saatu toisaaltakin ja työn alla :) Pitää pikkasen ottaa vielä parista asiasta selvää :D Mä oon niin pro tän koneen kanssa! Ei vaan toki siis tiedän mietn muokkaan kuvat, mutta miten sen lukijoille selitän silleen järkevästi, sillä joo mä teen sen niin eri tavoin kuin muut mitä oon ny lukenu :D

      Poista
  7. Voi vitsit miten hienot lakkaukset! :)

    VastaaPoista
  8. Upeet, ja noissa laatoissa nuo loharit <3

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)