perjantai 23. elokuuta 2013

Party Fowl kera muiden herkkujen

Sain MiMax:ilta testattavaksi China Glazen Party Fowl lakan. Lakka kuuluu On The Horizon kokoelmaan. Ensimmäinen mulle tämän merkin tikkulakka. Lakassa on persikan, sinisen ja mustan värisiä tikkuhileitä kirkkaassa lakassa. Sain myös Nail Form tarramuotteja (näitä pääsen varmaan käyttämään kun teen taas jossain vaiheessa jollekkin ystävälleni geeli/kuitu kynnet). Kiitos testattavista tuotteista :)



Tietenkin lakkaa piti päästä mahdollisimman pian käyttämään. Kynnet ovat siis olleet mulla varmaan reilu viikko sitten sormilla jo, mutta joo oon myöhässä jälleen postausten kanssa...
Melkoisen pitkään mietin mitä lakkaa lakkaisin pohjalle ja päädyin China Glazen Re-Fresh Mint lakkaan. Joka siis on älyttömän vaalean mintun värinen lakka. Sopii mun mielestä kivasti pohjalle :)

ÄääääH! sanon mä. No joo kuvat on otettu illalla, valitan kuvien laatua :( Mutta kaippa näistä nyt jotenkin jyvälle pääseen miltä noi näyttivät.







Vähän kauempaa katsottuna tuo leimakin näkyy paljon paremmin. Leimauslaatta on muuten myös Mimax:ilta ostettu ja on A48 numeroltaan. Ja leimaukseen käytin Konadin valkoista leimauslakkaa. Ja päällä inm pikakuivattaja.

2 kommenttia:

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)